A Granta aduja a Loganénál is kedvezőbb ára lehet
A Renault-érdekeltségű AvtoVAZ kimerészkedik a hatalmas, de nem véges hazai piacáról, és kísérleti jelleggel Cseh-, valamint Németországban ("Európában") is forgalmazni kezdi a
Grantát. Azt a Kalina-utód Grantát, amit a Lada a túraautó-világbajnokság (WTCC) futamain gyári csapattal, nem szerény költségvetéssel futtat, s amely egy kompakt kis szedán 480 literes csomagtérrel és 1,6 literes, 8-16 szeleppel 80-98 lóerős benzinmotorokkal.
Éves szinten csupán néhány (5-6) ezer példány értékesítésével számolnak, cél az igények felmérése, brandépítés az EU-ban, stb. Amennyiben jól sül el az akció, akkor a Baltikum, Bulgária és Szerbia, továbbá Franciaország lehet a következő célterület - arról egyelőre természetesen nincs információ, hogy Magyarországra is visszatér-e
a szovjetaz orosz márka.
Valójában szívesen látnám- s ezzel pár tíz-ezer nemzettestvérem így van,- a Grantán átívelően a Priora típust
is a Magyar utakon. Összességében eltalált szerkezetű a Lada Kalina és a Granta is, ám a Priora vezetésében
kristályosodik ki az új Ladák közül igazán a Lada- életérzés+ a Priora nagyobb, s jobban hasonlít a régebbi
márkatársaihoz is.
Te már tudod, hogy nem fognak? Jól értesült csávókám vagy te.
Ilyet kéne árulniuk Ladához képest korrekt bár még mindig vissza van maradva pár évvel .[url]http://www.autogaleria.hu/index.php?s=tgal&tid=13848&marka=lada[/url]