450 lóerőre növeli a rendszerteljesítményt a tuningolt belső égésű motor - a SpeedART szerint egyáltalán nem nő a fogyasztás
Aki hibridet vásárol, annak a kevésbé környezetszennyező működés, illetve az alacsony fogyasztás a fő szempont. Elméletileg. A SpeedART tuningcég szerint ugyanis a Porsche Cayenne Hybrid vásárlók mindennél jobban szeretik a nagy teljesítményt, így kezelésbe vették az autót. A SpeedHybrid névre keresztelt végeredmény egy retro-matrica dekorációval megbolondított szabadidő-autó lett. A háromliteres, kompresszoros V6-oshoz nyúltak csak hozzá, a teljesítményt 333-ról 407 lóerőre emelték, így a rendszerteljesítmény immáron 450 a korábbi 380 lóerővel szemben. Ennyi erő már elég ahhoz, hogy az autó 6,0 másodperc alatt (széria 6,5 sec) gyorsuljon 0-100 km/órás tempóra, illetve a végsebessége is 252 km/órára (széria 242 km/h) emelkedjen. A SpeedART szerint a fogyasztás nem szökik az égbe a nagyobb teljesítmény ellenére.
A motortérben is megjelenik a kék szín, az utastér csak kicsit lett vadabb. A retro-matrica dizájn viszont ütős