Kupé és SUV változat is készül a Cayenne csúcsváltozatából
Az új Cayenne küllemében nem sokat változott az alapváltozathoz képest, a hűtőmaszk sokkal nyitottabb kialakítást kapott, a csúcsváltozatot piros féknyergekkel kínálja a Porsche, valamint a krómozott dupla kipufogós megoldás is kizárólag a Cayenne Turbo E-Hybrid SUV privilégiuma.
Nagyrészt megtartotta az új Cayenne formavilágát a Turbo E-Hybrid
A 25,9 kilowattórás akkumulátornak köszönhetően akár 82 kilométert is képes elektromos üzemmódban közlekedni a Turbo E-Hybrid, így Magyarországon zöld rendszámot is kaphat
Az utastérben is javarészt az év elején bemutatott friss Cayenne megjelenése köszön vissza, persze néhány extrával felvértezve. Ahogyan az alapmodellnél, úgy itt sem tolják a sofőr arcába a kijelzőket, pedig itt sem kis darabokat épített be a Porsche az autóba, hiszen a multimédiás kijelző 12,3 colos, míg a sofőr előtt lévő képernyő 12,6 colos átmérővel bír.
A kijelzőket szépen integrálták a műszerfalba
Fűthető GT kormányt szereltek az autóba, így a pályán sem szeppen meg az eddigi legerősebb Cayenne
A Turbo E-Hybrid lényegi része viszont a motorháztető alatt keresendő. A hajtáslánc szívét egy négyliteres, ikerturbós, V8-as motor adja 591 lóerővel, ehhez társul két villanymotor 174 lóval, így a rendszerteljesítmény 729 lóra rúg, és 949 newtonméteres nyomatékot tud magából kipréselni. A Turbo E-Hybrid 3,5 másodperc alatt futja a százas sprintet álló helyzetből, míg a végsebességét 295 km/órában határozta meg a Porsche. A Cayenne csúcsváltozata Németországban 176 ezer euróról, vagyis mai árfolyamon átszámítva több mint 67 millió forintról indul a márka közleménye szerint.
A kupé változat is szemrevaló darab, természetesen ez is ugyanazt a hajtásláncot kapja, mint a SUV a Turbo E-Hybrid verzióban
A Cayenne már rendelhető, a Porsche pedig még egy hibrid modellel készül az idei évre