Bemutatták minden idők legerősebb Porsche Cayenne-jét!

Közel 600 lóerős V8-as motorral mutatkozott be a Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új csúcsváltozatot mutatott be a Porsche a Cayenne városi terepjáróból, amelynek beszédesen a Turbo E-Hybrid nevet adták, és még a villanykorszak beköszönte előtt egy mutatós V8-ast pakoltak a motortérbe.

Az új Cayenne küllemében nem sokat változott az alapváltozathoz képest, a hűtőmaszk sokkal nyitottabb kialakítást kapott, a csúcsváltozatot piros féknyergekkel kínálja a Porsche, valamint a krómozott dupla kipufogós megoldás is kizárólag a Cayenne Turbo E-Hybrid SUV privilégiuma.
Hirdetés
Az utastérben is javarészt az év elején bemutatott friss Cayenne megjelenése köszön vissza, persze néhány extrával felvértezve. Ahogyan az alapmodellnél, úgy itt sem tolják a sofőr arcába a kijelzőket, pedig itt sem kis darabokat épített be a Porsche az autóba, hiszen a multimédiás kijelző 12,3 colos, míg a sofőr előtt lévő képernyő 12,6 colos átmérővel bír. A Turbo E-Hybrid lényegi része viszont a motorháztető alatt keresendő. A hajtáslánc szívét egy négyliteres, ikerturbós, V8-as motor adja 591 lóerővel, ehhez társul két villanymotor 174 lóval, így a rendszerteljesítmény 729 lóra rúg, és 949 newtonméteres nyomatékot tud magából kipréselni. A Turbo E-Hybrid 3,5 másodperc alatt futja a százas sprintet álló helyzetből, míg a végsebességét 295 km/órában határozta meg a Porsche. A Cayenne csúcsváltozata Németországban 176 ezer euróról, vagyis mai árfolyamon átszámítva több mint 67 millió forintról indul a márka közleménye szerint.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?