Kezdjük is rögtön a nyers számokkal, amelyekre mindenki kíváncsi. A friss Audi RS e-tron GT performance 912 lóerővel képes 2,5 másodperc alatt állórajtból 100 km/órára gyorsítani. Ezzel persze elmarad az 1019 lóerős csúcs-Taycan 2,3 másodpercéhez képest, ám ettől még megsüvegelendő az eredménye. A többi változat sem nevezhető alulmotorizáltnak, az RS e-tron GT 845 lóerővel és 2,8 másodperccel, az alap S e-tron GT pedig 671 lóerővel és 3,4 másodperccel büszkélkedhet. Mindegyik modell kétmotoros és összkerékhajtásos, hátsókerekes alapmodell nem is készül majd a jelenleg nyilvánosságra hozott információk szerint.
A Taycan módosításaihoz hasonlóan az Audinál is változott az akkucsomag, a használható kapacitás 84-ről 97 kilowattórára nőtt, mindemellett nagyjából 9 kilogrammal könnyebb, 625 kilogrammos. A fékezéskor lehetséges visszatöltés mértéke is nőtt, 290-ről 400 kilowattra. A töltési sebesség is javult, immáron 320 kilowatt a maximum, így 10 perc töltéssel akár 280 kilométerre is elegendő áram tankolható az autóba, 10-ről 80 százalékra 18 perc alatt tölthető fel. A WLTP szerinti hatótávolság is nőtt, akár 609 kilométerre.