Bemutatkozott a KGM -korábbi nevén SsangYong - első elektromos pickupja, a Musso EV. A modell leleplezése már csak azért is érdekes, mert eddig egyetlen koreai platóst sem lehetett megvásárolni tisztán villanyos hajtással. Ha az autó frontrésze ismerős, az bizony nem a véletlen műve, hiszen
az általunk is tesztelt Torres EVX is nagyon hasonló orral rendelkezik.
Az utastérről egyelőre nem közöltek fotókat. Várhatóan a Torres EVX-ben is látott 12,3 colos digitális műszeregység, és az ugyanekkora átmérőjű multimédiás érintőképernyő kerül ebbe a modellbe is.
A Musso EV a Torres EVX meghosszabbított platformjára épül. A hajtásról egyetlen villanymotor gondoskodik 204 lóerős teljesítménnyel. Az akkumulátort a BYD szállítja a modellbe, méghozzá egy 80,6 kilowattórásat. Ez a márka állítása szerint legfeljebb 401 kilométeres hatótávot tudhat. Alapesetben a Musso elsőkerék-meghajtással érkezik, de opcionális összkerekesként is megvásárolható lesz. A SsangYong megerősítette, később piacra dobnak belső égésű motoros változatokat is.
Dél-Koreában már rendelhető a modell, de később Európában, az Egyesült Királyságban, és Ausztráliában is értékesítik majd a pickupot. A márka hazájában 48 millió vonra, vagyis forintba átszámítva szűk 13 millióra árazták be a Musso EV-t.