Belülről is láthatjuk a hondás Toyotát
Megérkeztek a Toyota C-HR crossover belső részletei is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már korábban megmutatták a C-HR külsejét, de még egyáltalán nem láthattuk, milyen belülről. Az új szabadidő-kupén sokat dolgoztak, meg is látszik, csak ne tűnne annyira Hondának.
A C-HR vezető formatervezője, Kazuhiko Isawa úgy nyilatkozott, hogy az új modellnek abszolút egyedülállónak kell lennie ebben a felkapott kategóriában, saját személyiséggel és egyedi megoldásokkal kell rendelkeznie. Kérdéses, hogy ez a külső tekintetében mennyire sikerült, a kategóriájában mondjuk mindenképp egyedi, belül viszont nincs kérdés.
Messze ez tűnik a jelenlegi Toyota-belsők közül a legélhetőbbnek
. A formák, az anyagok, már fotón is elég jól mutatnak, a finoman a sofőr felé fordított középkonzol pedig azt súgja, hogy itt minden a pilótáról szól. A 8 colos érintőkijelző kicsit ijesztő, de biztos hozzá lehet szokni. Háromféle összeállításban készül majd, sötétszürke, fekete-barna, és a képeken látható fekete-kék kivitelekben.A nagy ütőkártyája viszont a hibrid hajtás lesz, mivel a negyedik generációs Priusszal közös padlólemezre épül, megkapja annak komplett hajtását a 98 lovas 1.8-as benzinessel és a hozzá tartozó elektromotorral és minden tulajdonságával. A C-HR-rel ugyan kicsit későn száll be a Toyota a kis crossover szegmensbe, megpróbálják letolni a Nissan Juke-ot, bár hamarosan náluk is érkezik az új modell. Olyan versenytársai lesznek még, mint az Opel Mokka, Peugeot 2008 vagy a Mazda CX-3, de a C-HR hibridhajtásával kitűnik majd a kategóriából.
7 sornyi szófosás. Ehhez értesz vastüdős.
Helló!:)
Nehezen tudom elképzelni, hogy a Toyota a HR-V-ből és a Civicből merített volna ihletet, mégis szembetűnő a hasonlóság, de csak hátul.
A 2008-ast a cikkben is említik, mint riválist, én csak megpróbáltam kiegészíteni még néhánnyal. Bár a Kia Soul nem ez a liga, de valóban számításba jöhet, de kéne egy crossover eközé és a Sportage közé. Érdekes, hogy a legismeretlenebb koreai gyártónál, a Ssangyongnál meg túlkínálat van ezekből, mert a Korando mellett a Tivoli is vetélytárs. Az egyik konszolidáltabb(Korando), a másik meg alárandelte magát a trendeknek(Tivoli).
A Hyundainál azt érzem problémának, hogy nem “tolnak” eléggé bizonyos modelleket, ennek egyik áldozata az ix20 is. Az agyonreklámozott modellek jól fogynak(pl. Tucson), amiket meg nem tolnak az emberek arcába, annak a létezéséről sem tudnak.
nem rossz. valóban van egy kis hondás beütés főleg hátulról. aki szereti ezeket a plázaálterepjárokat, azoknak tuti, én annyira nem. yaris méretben egy 150 lóval érdekes vagány lenne. (de gondolom inkább az auris veszi majd át ezt a formavilágot a későbbiekben)
Üdv Kollega! 🙂
Tenyleg annyira hajaz a Honda HRV-re es a Civic-re, meg a cikk olvasasa közben, mig nezegettem a kepeket, hirtelen azt hittem, hogy Honda, nem pedig Toyota. Bar elölröl mar “Toyotabb” a kinezete.
Nem rossz, nem rossz.
Vetelytarsak akadnak böven, ha nem is ez a kategoria, de en ide vennem a Kiatol a Soult is, meg a Hyundai iX20-nak a cross-terep verziojat, ami ugyancsak külcsin, de nagyon jol nez ki, es akik ebben a meretben gondolkodnak, szerintem meg fogjak azokat is nezni.
Peugeot 2008 is idejöhet.
Annyira tűnik Hondának, amennyire csak akar. Áldásom rá:)
Azért ez a kis crossover szegmens nem annyira telített még, hogy “késői beszállásról” beszélhessünk a Toyota esetében. A Hyundai/Kia konszernnek sincs ilyen modellje(bár a Kiának van a KX3-asa, amit Kínában árusít), a VW-nek pedig úgy néz ki, a botrány miatti nadrágszíj-meghúzás miatt jegelnie kell a Taigun néven beharangozott autóját. További vetélytársak még a Fiat 500X, a Renault Captur, a Citroen C4 Cactus, a Ssangyong Korando vagy a Honda HR-V is.