Tisztább képet ad a 10,25 colos központi kijelző
Ezt a bizonyos belső megújulást sem úgy kell érteni, hogy az utastér formái látványosan megváltoztak. Az egyetlen igazán szembeötlő módosulás az infotainment rendszer 10,25 colos kijelzőjének a tisztább képe, nem mellesleg a gyorsabb működése. Megjelentek új funkciók, amelyek a MyMazda applikáción keresztül érhetők el, így távolról is kapcsolatba léphetünk az autóval. Olyan funkciókról van szó, mint a zárak működtetése, a riasztó bekapcsolása a járműkeresés, a navigációs célok előre beprogramozása, tovább lekérhetők az autó állapotáról is információk és időpontot lehet foglalni a márkaszervizekben.
A MyMazda alkalmazással távolról is elérhető az autó
Motorfronton nincs változás, mármint nem tűnt el és nem is érkezett új hajtáslánc. De javítottak az autó gázreakcióján, illetve pontosabbá tették az adagolhatóságát a gázpedál módosításával. Emellett gyorsabbá faragták a hatfokozatú, automata váltót, csökkentve a szén-dioxid kibocsátást is. Ennek a jegyében a 2,2 literes, 184 lóerős dízelmotor most már elsőkerék-hajtással is megrendelhető, nem csak az összkerékhajtással.
Jobbak lettek a SUV gázreakciói
Megjelent a palettán a 100. évfordulós modell, amelyből a
Mazda3 és a
Mazda6 már nálunk is járt, továbbá Homura néven új különkiadást is kínál a japán gyártó. A Homura japánul tüzet, avagy lángot jelent, ám a dizájnban inkább a sötét tónusok köszönnek vissza. Például a fekete, félig műbőr ülés, piros varrásos ajtókárpit, a 19 colos fekete könnyűfém keréktárcsák, illetve a fekete házba költöztetett visszapillantó tükrök.
Homura néven új különkiadás is felkerült a palettára