Jövőre érkezik a Citroën elektromos áruszállítója, a Jumpy
A világ egyik legnagyobb autógyártójaként a PSA csoport óriási villamosítási hullámra készül. Ahogy az
Opel esetében, úgy a Peugeot és a Citroën kínálatában is megjelennek az elektromos haszongépjárművek, az első példányok már 2020-ban. Az elektromosítási stratégia legfontosabb pontja, hogy 2025-ig mindegyik márkájuknál elérhetőek lesznek a modellek valamilyen elektromos rásegítéssel, vagy teljesen elektromos hajtáslánccal. Az Opel esetében a Vivaro-e jelenti a kezdő lépést, a Peugeot és a Citroën kínálatában is ugyanaz a modell jelenik majd meg először, vagyis az Expert/Traveller és a Jumpy páros kapja meg először az EMP2 padlólemezbe passzoló elektromos hajtásláncot, de a Toyota ProAce, mely szintén ugyanaz a modell, ugyancsak megjelenik elektromosként a piacon.
A PSA csoport moduláris EMP2 padlólemeze eddig két Év Autója díjat is hozott: egyszer a Peugeot 308, majd a 3008-cal is, ma szinte mindegyik autójuk erre épül. A Peugeot esetében az 508 és 5008 modellek konnektoros hibridként érkeznek, de a padlólemezt úgy tervezték, hogy komplett akkumulátorcsomag is elférjen benne középen. Az új haszonjárművekben kétféle kapacitásút helyeznek el, az 50 kWh-s kivitelek 200, a 75 kWh-s kivitelek 300 kilométeres hatótávot fognak biztosítani. Emellett a két francia gyártó nagy teherautója, a Jumper és a Boxer már bemutatkozott elektromosként, szintén 2020-ban kerülnek piacra. A kisebb modellek, mint a Partner, a Berlingo, a Combo, vagy a ProAce City 2021-ben érkeznek elektromos hajtással, és nem csak áruszállító, de személyszállító kivitelben is.
A Peugeot is megkezdi az új elektromos áruszállítók bemutatását az Expert és Traveller modellekkel