Belehalt a végsebesség-tesztbe az öreg Volkswagen
Miért nem szabad rossz állapotú autókat padlógázon használni? Erre jó példa ez a Volkswagen Caddy!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Be kellett tolni az öreg Caddyt, hogy fel tudjanak hajtani vele a német autópálya korlátlan szakaszára a videóhoz: mint kiderült, nem véletlenül tiltakozott az autó a végsebesség-teszt ellen. A végzetes motorhiba azonban még így is megelőzhető lett volna.
Ha viszont egy öreg autót úgy kell betolni, hogy egyáltalán fel tudj vele hajtani az autópályára, azt valószínűleg nem a legjobb ötlet padlógázon kínozni.
A végsebesség-teszt csúnya véget ér, ám mindez még így sem feltétlenül az autó hibája.
Érdemes ugyanis figyelni a videóban a töltésjelzőre, amely a 14. percben elkezd világítani: a vonyító szíj és a fel-felvillanó töltésjelző azonban ezen a típuson még a megszokottnál is rosszabb ómen. Az adott motorcsaládon ugyanis a hűtőfolyadék pumpáját is a generátor segédszíja hajtja. Így a csúszó szíj és a világító töltésjelző egyben azt is jelenti, hogy a motor hűtése sem működik az elvárt színvonalon. Nem sokkal később kiderül, hogy ez miért probléma: a videó végén elfogy a Caddy ereje, a műsor pedig a leállósávon ér véget.