Behálózza az országot az MG!

22 márkakereskedéssel indul hódító útjára Magyarországon az MG

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szeptember 17-én egyszerre nyitják ki kapuikat az ország MG márkakereskedései, amelyekből kezdetben 22 darab lesz.

MG modelleket már mi is teszteltünk, ám amikor ezek a tesztek megjelentek, még nem indult el az autók értékesítése. Viszont erre sem kell már sokat várni, hiszen szeptember 17-én és 18-án nyílt hétvége keretein belül, két modell 6 változatával elindul a forgalmazás. Az egyik megvásárolható típus a B-SUV szegmensbe tartozó, hagyományos belsőégésű motorokkal kapható MG ZS. Ennek az átlagosnál jobban ̶ többek között LED-es nappali menetfénnyel, Full LED-technológiára épülő automata tompított- és távolsági fényszóróval, 10,1 colos színes érintőképernyővel, könnyűfém keréktárcsákkal, Apple CarPlay és Android Auto csatlakozási lehetőséggel ̶ felszerelt alapkivitele már 6 699 000 forintért elérhető.
A C-SUV szegmensben indul harcba a plug-in hybrid hajtáslánccal felszerelt MG EHS. Indulóára 15 399 000 forint, alapfelszereltségéhez tartozik az MG Pilot vezetéstámogató rendszer, a kulcs nélküli ajtónyitás és nyomógombos motorindítás, az Eco bőr üléskárpit, a LED nappali menetfény, a kétzónás klímaberendezés, a 10,1 colos színes érintőképernyő, a tolatókamerás első és hátsó parkolóradar és az esőérzékelő is. De még idén érkezik az MG HS is, amely ugyanennek a típusnak a sima benzinmotoros változata. Jövőre, az első negyedévre várhatók a tisztán villanyhajtású modellek, a ZS EV, az MG 5 kombi, illetve a városi kisautónak szánt MG 4.
Hirdetés
Az MG vélhetően a tudatos vásárlók márkája lesz, akik számára a minőség, a korszerű technológia, a kiváló ár-érték arány, vagyis az észszerű vásárlói döntések a mai gazdasági viszonyok között fokozott jelentőséggel bírnak. A márka kis- és közép-kategóriás városi terepjárói a legnépszerűbb hazai szegmensekbe tartoznak. Az átlátható felszereltségi szintek pedig megkönnyítik a vásárlói döntést. Ráadásul a kétféle felszereltségi szintből már az alapszéria is jóval gazdagabb kategóriatársainál, a magasabb felszereltségi szintek pedig szinte minden műszaki, digitális és kényelmi extrát tartalmaznak. Például szinte minden modellnél a magasabb felszereltségi szint része a prémium életérzést biztosító, nyitható panorámatető, ami más márkáknál általában csak extraként rendelhető. A vásárlók így valóban jobban járnak, hiszen többet kapnak a pénzükért. Ezen felül pedig, a vásárlást követően, a minőséget igazoló 7 év vagy 150 000 futásteljesítményig terjedő, teljeskörű gyári garancia hosszútávra nyújt gondtalan biztonságot a számukra” – mondta Markó Zoltán, az MG márkaigazgatója, és hozzátette: „A hazai piaci trendekkel szemben – amelyek mindinkább arra mutatnak, hogy egyre kevesebb autómárka tud árgaranciát biztosítani a vásárlói számára – mi, az MG-nél fontosnak tartjuk a kiszámíthatóságot, ezért a Get More jelmondat jegyében, ügyfélrendelés esetén árgaranciát vállalunk a már beérkezett 100 darab és a további 254 darab szállítás alatt lévő, de még szeptemberben beérkező gépkocsinkra.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?