A futóműről nem tesz említést az Irmscher, de az biztos, hogy lejjebb ül az Astra és a nyomtáv is jóval szélesebb
Évtizedek óta Opelek tuningolásával foglalkozik az Irmscher, a 2021 óta futó L Astrához már több pakkot is piacra dobtak, de a mostani felteszi az i-re a pontot. Ez az átalakítás teljesen más autót farag az Astrából, a tuningcég nem titkoltan a rali világbajnokságban futó autókból inspirálódott.
Ilyen kiállással 260 lóerőnél többet is el lehetne képzelni, de a technikában nincs nagy mozgástér egy limitált tuningcsomag esetén
Az Astra IRC méretes levegőbeömlőkkel szabdalt lökhárítót kapott, ami majdnem a földig ér, illetve oldalirányban is nyújtottak rajta, mivel az egész autó szélesebb lett. Nem spóroltak a toldatokkal, a kijjebb tolt 20 colos kerekek miatt kiszélesítették az első sárvédőt, az ajtók alatti perem magába foglalja a hátsó kerékívet is, ami kellemes látványt nyújt. A hátsó fényszórók mellett levegő nyílást vágtak, a lökhárító alját diffúzor díszíti, de a tekintetet inkább a hátsó szárny vonzza.
Az OPC jelölés teljesen eltűnt, az űrt a GSi és GSe modellek próbálják pótolni. Ezek inkább jól felszerelt, picit erősebb típusok, de messze nem sportmodellek
Az IRC hivatalosan csak tanulmány, ennek ellenére már az autó teljesítményét is elárulták. Az Irmscher 260 lóerőt csalogat elő az Astrából, ami nem sokkal több a gyári produktumnál. Vélhetően a GSe plug-in hibrid adja az alapot, ahol az 1,6 literes turbómotor és a villamos hajtás együttesen 225 lóerőre képes, a váltó nyolcsebességes automata. Ezzel a csomaggal a látvány messzemenőkig túlmutat bármely Astrán, az autósport irányából nézve még bőven a jó ízlés határain belül, csak győzze a hibrid Astra a sok lámpától lámpáig gyorsulást, mert ez a külső felhívás keringőre.