Befeketítették Senna emlékét

A Toro Rosso és a Williams is többet akar

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A jerezi kilencekből utoljára a Toro Rosso és a Williams is megmutatta, mivel próbál feljebb jutni a 2012-es F1-szezonban.


Megkezdődött az első idei kollektív teszt, az F1-csapatok többsége már a spanyolországi Jerezben, szép időben próbálgatja 2012-es technikáját. A Toro Rosso az anyacég Red Bull árnyékában még hétfő este bemutatta az STR7-est, míg a Williams FW34-eséről már kedden rántották le a leplet. Mindkét kiscsapat előrébb végezne, mint tavaly, amikor is előbbi nyolcadik, utóbbi kilencedik lett az abszolút konstruktőri értékelésben, azaz csak a pontszerzésre is esélytelen Lotus, HRT, Virgin triót tudta megelőzni.
A Ferrari-motoros Toro Rosso harmadik saját fejlesztésű, és állítólag irdatlan pénzekből épített versenyautója "természetesen" kacsacsőrű, az újítások közül Giorgio Ascanelli technikai igazgató a fékrendszeri fejlesztéseket emelte ki.
Az ausztrál Daniel Ricciardo és Jean-Eric Vergne, az istálló két új, szemtelenül fiatal pilótája közül F1-versenytapasztalata még csak előbbinek van, a francia eddig csupán tesztlehetőséget kapott a száguldó cirkuszban.
A Jerezben már új autóval gyakorlókból utolsóként az egykor sokkal szebb napokat látott Williams villantott friss gépet, a lépcsős orrú, igen fekete FW34-est már nem Cosworth-, hanem Renault-motor repíti (mint régen). A pilóták a venezuelai Pastor Maldonado és a brazil Bruno Senna. Cél a gyakoribb pontszerzés az istálló történetének legpocsékabbra sikerült tavalyi évadja után.
Hirdetés
Akik még adósak 2012-es technikájukkal, s csak a február 21-én induló második, barcelonai teszten bemutatóznak, az a Mercedes, a HRT és a Virgin. Előbbi kettő addig a tavalyi autó módosított változatával körözget, utóbbi egyelőre azzal sem.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?