Roadsterbe oltott motorkerékpár a Suzuki Misano
Itthon tuti, hogy az autóvásárlók egyik kedvencének számító
Vitara ugrik be elsőként a Suzuki emblémájáról, vagy épp az elnyűhetetlen Swift különböző generációi. Ám nem szabad elfelejteni, hogy a Suzuki motorkerékpárokat is gyárt, illetve többször is bizonyította már, ha kell, akkor bizony élményautót is képes építeni, gondoljunk csak a Swift Sportra. Sőt, látványos tanulmányautókból sem szenved hiányt a márka története. A Misano is ezek sorát gazdagítja.
Az IED az Istituto Europeo di Design rövidítése, ami a torinói dizájniskola neve
Nem véletlenül kapta a nevét egy olasz versenypályáról az autó. Misano ugyanis a kétkerekűek szentélye is, a pálya vonalvezetése kimondottan a motorversenyek számára kedvező. A torinói dizájnsuli diákjai pedig pont a sportmotorokat és a sportautókat próbálták ötvözni a tanulmányautóban. Ezt jól mutatja, hogy az utasülést a vezető mögé helyezték. Ráadásul, ahogy illik egy roadstertől, nem is túl hosszú, szinte ugyanakkora mint a jelenlegi Mazda MX-5. Négy méter hosszú, de csak egy méter magas.
[BANNER type="1"]
Sajnos a kiadott képeken nem lehet jól látni az utasteret, de a tervezők elárulták, hogy kormánykerék helyett a motorokhoz hasonló markolatokkal lehet irányítani az autót. Amelynek a hajtásláncáról sem fecsegtek. Korunkban nem lenne meglepő, ha villanymotor, vagy villanymotorok hajtanák, az utasok melletti részen bőven elférnek akkumulátorok is. Ugyanakkor egy ilyen roadster biztosan élvezetes lehetne a Suzuki sportmotorjainak erőforrásaival is.
Sajnos az utastérbe nem engedtek bepillantást
Azt a hétszázát, ez azért…na! Azon kívül, hogy kicsit sokáig lehetett kirakva valamelyik Peugeot koncepcióautó háttérképnek és nagyon beleivódott a tervező fejébe az ott előszeretettel használt rézbarna betét ez eléggé eredményes dobás lett. Szemrebbenés nélkül ki merném rakni a polcra 1:18-ban a Ferrarik mellé. Bolondok a Fiatnál, hogy ilyen víziók előállítására képes szellemi hátországot hátrahagytak.