A nyár végén mutatkozott be az új Audi A6 termékcsalád, amely több szempontból is mérföldkő a márka életében. Egyrészt, a limuzin kivitel a Volkswagen csoport valaha gyártott legkedvezőbb légellenállási együtthatójával rendelkező autója (0,21). Az Avant viszont azért különleges, mivel ez az első kombi az Audi történelmében, amelyben nincs belső égésű motor.
A napokban megjelent árlista szerint a belépő szintű A6 Avant a maga 286 lóerejével minimum 29 429 710 forintba kerül. Ha a quattro hajtást is igényli a vásárló, akkor már minimum 34 763 710 forinttal kell számolnia, igaz, itt már 428 lóerő áll rendelkezésre. Az abszolút csúcsmodell S6 Avant jókora ugrást jelent, hiszen 43 475 910 forintos indulóárat írtak mellé, ugyanakkor ehhez 503 lóerő dukál.
Ahogyan az az Audinál lenni szokott, itt is rengeteg extra kérhető az autóba. Ha az alapáras szürke fényezés nem nyeri el a megrendelő tetszését, akkor máris 488 950 forintos többletköltséggel kell számolnia. A különböző extra vezetéstámogatókért is borsos árat kérnek: itt három csomag is választható, a legolcsóbb 1,3, míg a legdrágább 4,2 millió forintos plusszal jár. Ü
lésgarnitúrákból is találni a konfigurátorban egészen drágákat: a legkülönlegesebbért 2 millió forintot is elkérhetnek, de ha az utastér egyéb részeit is egyedibbé akarja tenni a megrendelő, akkor akár 4 millió forintos csomagot is választhat, amelyben nem csak a jobb ülések, de például a nemesacél lábtartó és pedálok, vagy épp az alumínium küszöbborítás is benne foglaltatik. A fentiek alapján tehát nem nehéz összerakni egy több mint 50 millió forintos A6 Avantot, nem beszélve az S6-ról.