A Seal U immár konnektoros hibridként is elérhető itthon
Már itthon sem újdonság a BYD Seal U szabadidő-autó, hiszen
télen mi is kipróbálhattuk, csak éppen a tisztán elektromos verziót. A napokban a márka magyar honlapján megjelent a DM-i jelöléssel kiegészített verzió is, amely a gyártó konnektoros hibrid modelljeit jelöli.
Kétféle kivitelben rendelhető
A közzétett dokumentum szerint kétféle verzióban rendelhető a Seal U DM-i, amelyek a Boost és a Design. Előbbi elsőkerék-meghajtással érkezik, míg utóbbi összkerekes. Nem meglepő módon a Design csomaggal ellátott az erősebb, nem egészen 320 lóerő, míg a belépő szintű technika 215-öt kínál. Az akkumulátorkapacitásban nincs különbség, mindkettő egy 18,3 kilowattórás BYD Blade telepet kap. A WlTP ciklus szerint a csúcsmodell 70, míg az olcsóbb verzió (a gyengébb hajtáslánc miatt) 80 kilométert tehet meg emissziómentesen. Ha a benzinmotor és az elektromos erőforrás egymást segítve hajtja a minimum 1,9 tonnás SUV-ot, akkor a Boost akár 1080 kilométert is megtehet két töltés-tankolás között, de a Design is képes lehet 870 kilométerre.
A villanyos és a PHEV külseje között nincs nagy különbség, de a hűtőmaszk (vagy annak hiánya) hamar elárulja, melyik jön épp szembe
Ami a felszereltséget illeti, szinte minden extrát megkap mindkét verzió, a Boost csomagból egyedül a "hó", "sár", és "homok" üzemmódok hiányoznak - értelemszerűen az elsőkerék-meghajtás miatt. Ennek indulóára 15 365 500 forint, míg az összkerekes Design csomag 18 477 500 forinttól vihető haza.