Idén év elején a nemzetközi menetpróba alkalmával már alaposan bemutattuk a BYD Atto 2-t, azonban akkor a hazai árakat még nem árulták el. Azóta a márka magyar oldalára felkerült a modell árlistája. Ahogyan az várható volt, az Atto 2 tényleg a legolcsóbb a jelenlegi kínálatban, bár
a Dolphin csupán néhány százezer forinttal drágább nála.
Kétféle felszereltségi szinttel lesz elérhető. A belépő szintet az Active, míg a csúcsmodellt a Boost csomag jelenti. Közös bennük a hajtáslánc, vagyis a 45,1 kilowattórás akkumulátor, amely akár 312 kilométeres hatótávot is tudhat. Ehhez 175 lóerős teljesítmény, 290 newtonméteres nyomaték, és 7,9 másodperces 0-100 km/óra érték társul.
Na, de mennyi is az annyi? Az Active felszereltségi szint 12 390 000 forinton nyit, míg a Boostért minimum 13 220 000 forintot kell kifizetni. Extrás csomagok egyáltalán nincsenek, csupán néhány fényezésért számolnak fel további 310 ezer forintot. Az Active és a Boost között a legfontosabb különbségek, az elöl fűthető ülések, a fűthető kormánykerék, valamint a multimédiás érintőképernyő mérete - ezek csak utóbbiban járnak. Az olcsóbb verzióban a középső kijelző 10,1 colos, míg a csúcsmodellben 12,8 colos, de mindkettő forgatható. Szintén fontos különbség a tolatókamera, amely csak az Active csomagban jár, a Boostban már 360 fokos rendszer segíti a manőverezést.