A hónap elején mutatták be, most már hazai ára is van
A BMW új egyterűjének állítólag nem lesz hosszabb, hétüléses változata, mint a leköszönő modell esetében, így a kínálat egyelőre csak ötszemélyes változatból áll, amelyhez 3 benzinmotort és egy dízelmotort kínálnak. Ám a konfigurátorban már ott várakozik a konnektoros hibrid modell is, de annak még nem tüntették fel az árát.
11 millió forint feletti az alapár
A belépő modell a 218i, amelyben háromhengeres, 1,5 literes turbós benzinmotor dolgozik 136 lóerővel és 230 Nm forgatónyomatékkal, hétfokozatú, duplakuplungos automataváltóval, WLTP szerint 6,2-6,8 literes átlagfogyasztást ígérve 100 kilométeren. Ennek alapára 11 160 001 forint. Utána következik a 220i, amelyben szintén a háromhengeres, 1,5 literes benzinmotor dolgozik, de 48 voltos rásegítőrendszerrel, tehát ez egy lágy hibrid változat. Maximális teljesítménye 170 lóerő, csúcsnyomatéka pedig 280 Nm. Szinén 7 fokozatú, duplakuplungos automatával érkezik, WLTP szerinti fogyasztását 5,9-6,2 literre ígérik 100 kilométeren. Ennek alapára már 11 959 998 forint.
Két háromhengeres és egy négyhengeres benzinmotor, illetve egy négyhengeres dízel alkotja jelenleg a kínálatot
A csúcsbenzines már négy hengerrel rendelkezik. A 223i jelzésű modellben kétliteres, szintén 48 voltos lágy hibrid rendszerrel felvértezett hajtáslánc található, amely 218 lóerőt tud 360 Nm forgatónyomaték kíséretében. Váltója ugyancsak 7 fokozatú, duplakuplungos automata, WLTP szerinti fogyasztása pedig 6,0-6,6 liter papíron, míg az alapára 13 300 000 forint. Az egyetlen dízelmotor a 218d, amiben négyhengeres, kétliteres szerkezet dolgozik 150 lóerővel és 360 Nm nyomatékkal. A 7 fokozatú, duplakuplungos automataváltó ebben is alapfelszerelés, fogyasztása pedig 4,8-5,3 liter 100 kilométeren a WLTP mérés szerint. Alapára pedig 12 370 000 forint.
A legerősebb benzines a legdrágább