Az új Duster teljesen más irányba indult el mint az elődei, sokkal robusztusabb kiállással rendelkezik
Novemberben mutatta be hivatalosan a Dacia
a Duster harmadik generációját, amely első ránézésre is slágermodellnek ígérkezik, hiszen a formaterve több mint meggyőzőre sikerült. Akkor még nem közöltek árakat, ám nemrég Franciaországban nyilvánosságra hozták a hivatalos árcédulákat- szúrta ki az Automotive News Europe.
Hátulról nézve is impozáns
Az utastér is sokat fejlődött: középen akár 10,1 colos érintőképernyős kijelző is lehet
A jó hír, hogy a kifutó generációhoz képest szinte alig emeltek az indulóáron, hiszen a jelenlegi széria alapmodelljére 17 990 eurós árcédulát aggattak. Az harmadik generáció indulóára ezzel szemben 19 690 euró, amely forintba átszámítva kevesebb mint 7,5 millió. Persze, ebből kár kiindulni, hiszen a magyar árak ettől még nagyon eltérhetnek, mindenesetre bizakodásra ad okot, hogy a márka a nagyobb piacokon sem emelt túl sokat a kifutó szériához képest. Emellett fontos, hogy ez csupán a belépő modell ára, a legolcsóbb összkerékhajtású Dusterért már 23 400 eurót, vagyis szűk 9 milliót, míg a legkedvezőbb árfekvésű hibrid modellért már 26 600, azaz valamivel több mint 10 millió forintot kell fizetni a franciáknak. A csúcsmodell már majdnem másfélszer annyiba kerül majd, mint a belépő szintet jelentő kivitel, ugyanis ezért 28 100 eurót, vagyis forintba átszámítva nagyjából 10,6 millió forintot kérnek. Arról, hogy Magyarországon mikor kaphatja meg a hivatalos árait a Duster egyelőre nincs információ.
Magyarországon egyelőre nem tudni mennyibe fog kerülni, de Franciaországban 20 ezer euró alatt tartották az indulóárát
Még jobban kitették a kerekeit a sarokba, ezáltal még inkább ráfeküdnek a terepes vásárlókra akiket a rámpaszögek izgatnak. Az üvegfelületek viszont itt is látványosan csökkennek a generációváltással, nem valami bíztató.
Az első és a hátsó ajtókat is túlvariálták, ilyen az amikor a kevesebb több lenne. A fehér ajtónak pl. az óriási fekete elem nem áll jól.
Tök jó terepszögei LENNÉNEK, és hátulról nagyon jó félterepjárónak TŰNIK, de elölről megnézve…
Miért kellett az első részt (lökhárító és alatta mindenféle műanyag) annyira alacsonyra építeni? Még egy magasabb járdaszegélytől is félteném, nem, hogy terepre vigyem.
Nekünk számítana, hogy földúton mennyire jól mozog, egy gödörbe belehajtva lekoppan-e az eleje. Ezt folyamatosan félteném.
Ennél még az első generációs Lexus SUV is jobb terepszögekkel rendelkezik, mert annál legalább magasan volt az első lökhárító és lecsapták az elejét.
Az online nyerőgépek előnye, hogy bárhonnan és bármikor elérhetőek. A magyar játékosoknak nem kell kilépniük otthonukból vagy utazniuk a legközelebbi kaszinóba, mivel az interneten keresztül könnyedén játszhatnak a kedvenc nyerőgépeiken Elégedettség Növelése. Ez a kényelem és hozzáférhetőség jelentős előnyt nyújt azoknak, akik élvezik a szerencsejáték izgalmát, de nem szeretnének kiszakadni a mindennapi életükből.