Kétféle teljesítményszint közül lehet választani
A villanyhajtású Megane mozgatásáról egyetlen elektromos motor gondoskodik, ám az kétféle teljesítményszinttel érhető el. A gyengébbik is 130 lóerős, 250 Nm forgatónyomatékkal, az erősebb pedig 220 lóerős, 300 Nm nyomaték kíséretében. A lítium-ion akkumulátorokat az LG szállítja, ezek szintén két különböző változatban rendelhetők. A kisebbik kapacitású 40 kilowattórás, ami 299 kilométeres hatótávhoz elegendő, a nagyobbik viszont 60 kilowattórás, ami már 470 kilométeres hatótávhoz is elegendő. A Renault ígérete szerint a legmagasabb szinthez járó 130 kilowattos villámtöltővel fél óra alatt feltölthető az autó, a 7,4 kilowattos oszlopról, illetve fali töltőről 8 óra alatt 399 kilométernyi energiát képes magába szívni, de ami a legnagyobb szó, az az alapáron járó 22 kW-os AC töltés, amivel a 3x32 amperes oszlopokról (és otthoni töltőkről) a kisebbik akku nem egész 2, de a nagyobbik is kevesebb, mint 3 óra alatt feltölthető. Az alapáras 85 kilowattos villámtöltés szintén átlag feletti.
Február 1-től előrendelhető
A Megane E-Tech 100% Electric csomagtere alapból 440 literes, padlója teljesen sík, alatta pedig 22 literes rekesz várja a töltőkábeleket. A Renault 3 év vagy 100 000 km garanciát (24 órás, heti 7 napos ügyfélszolgálattal) ad az autóra és 8 év vagy 160 000 km garanciát az akkumulátorra. Az EV40 jelölésű alapváltozat 13 199 000 forintról indul, míg az erősebb, EV60 néven futó változat alapára 14 899 000 forint.