A City Sport exkluzív fényezését Metropolis szürke fantázianévvel jelölték, de a képen látható felnik is csak ehhez a változathoz kérhetők.
A Tipo City Sport az első tükör alatt egyedi 'Sport' emblémát visel, és csak ehhez a csomaghoz kérhető a Metropolis szürke fényezés, illetve a 18 colos, gyémántcsiszolt könnyűfémfelni. Mindezt fényes fekete részletek egészítik ki, a hűtőrács alsó betétjétől kezdve az oldalajtók paneljén át a külső tükörházakig és kilincsekig. Az 500 után a Tipo is megkapja továbbá az új Fiat logót. A Tipo City Sport teljes LED-es első és hátsó lámpatesteket is kapott, ráadásul adaptív távolsági fényszóróval. Motorválasztéka azért jóval inkább City, mint Sport: 100 lóerős, háromhengeres, turbófeltöltős benzines, valamint 130 lóerős, 1,6 literes turbódízel motorral rendelhető.
Kombiként már hely is van benne, cserébe legalább nem is sokkal drágább az ötajtósnál
Természetesen ezt az előrelépést az árak is tükrözik, a legolcsóbb City Sport benzines, ötajtós, 6,56 millióról startol. Kombiként, dízelmotorral 7,86 milliótól vihető haza. Ez természetesen még csak az alapár, erre is lehet még bőven extrákat pakolni, akár 9 millióig is eltolható a vételár. Természetesen ehhez már nagyon megszállottnak kell lenni, hiszen ha mindent - is - kérünk a Tipóba, akkor az alapváltozatra konkrétan rá kell fizetnünk még annak nettó árát, a legolcsóbbat ugyanis bruttó 5,23 millióért már odaadják.
A beltérben is átrajzoltak néhány apróságot és teljesítették a technológiai elvárásokat, de azért radikális újításokra nem kell számítani
Nudli.. duplanulla. Törökoból amúgysem kéne autó, de ez még akkor is gyenge lenne, ezért az árért, ha nem onnan jönne.
Akkor Toyotát se vegyél 🙂
Legalábbis CHR-t és Corollát ne…
„Legalábbis CHR-t és Corollát ne…”
Ferdehátú és kombi Corollát vehet, cimbi, az nem török gyártás.
A Wiki szerint a 2. gen Aurist is ott szerelték össze.
Biztos hogy a Corolla nem ott készül?
Biztos, cimbi.
https://www.toyota-europe.com/world-of-toyota/feel/operations/made-in-europe/manufacturing
Nézd csak:
https://www.toyotauk.com/toyota-in-the-uk/our-products.html
„A Wiki szerint a 2. gen Aurist is ott szerelték össze.”
Melyik Wiki szerint?
Pedig kicsit nagyobb gyártási kultúrával rendelkeznek, mint mondjuk Magyarország. Igazából a Tipoban van egy adag török R&D is, nem csak összeszerelés. Ha az oroszok nem teszik tönkre a Ladát építő hátországukat akkor ők tarthatnának most ott, mint a törökök a Tofasra építve. A Fiatnak nyilván visszalépés, hogy ezekre a kelet-európai üzemekre kezdett építkezni, de a lengyel gyár már elég régóta jobb minőséget produkál, mint a Pomigliano-d’Arco üzem (oké, azt mondjuk talán nem volt nagy kunszt megugrani), a törököknél meg más okból jártak jól anyagilag. Kicsit a szerbiai Zastava gyár ami még kakukktojás, oda be kéne még önteni pár millió dollárt, mert egyelőre nem látszik, hogy mit akarnak ott gyártani a jövőben, talán átpasszolják az ötletelés jogát a PSA részlegnek és a szombathelyi motorgyártással kötik össze (Astra sedan? Punto utód 208 alapokon? új mini-crossover? egyelőre rejtély)
Eszerint: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Motor_Manufacturing_Turkey#Current_production
És itt hol írja, hogy a 2. gen Auris ott készült, nagy tudású barátom?
„Jelenlegi gyártás : Corolla, C-HR
Korábbi gyártás : Auris (2007-2012) = 1. gen Auris.”
2012 után a 2. gen Auris készült, méghozzá Angliában :
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Auris#Second_generation_(E180;_2012)
Értem én, hogy neked beakadt a Toyota fikázó algoritmus, de ezt szokás szerint benézted.
Akkor az elsőt. My mistake 🙂
Viszont gyanítom aranyoskában ezzel is egy világ dőlt össze 🙂
Spongya rá, cimbi. Sok futóbolond még ott tart, hogy az Elbától keletre legfeljebb telefontokot képesek gyártani. A törökök egy nyalóka hidat se tudnak megépíteni, akkor majd pont autót…
https://www.youtube.com/watch?v=onvqjOvmGlY