Beárazták a City Sport Fiat Tipót: mutatjuk, mennyi az annyi
Modernebb műszakisággal és felszereltségéhez mérten elfogadható árral érkezik a csúcs-Tipo
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már hazánkban is rendelhető az új, City Sport felszereltségű Fiat Tipo. A tavalyi facelift után ezzel a csomaggal elérkezett az előrelépés felszereltség terén is, de természetesen az alapáras változathoz képest az árát is megkérik.
A City Sport exkluzív fényezését Metropolis szürke fantázianévvel jelölték, de a képen látható felnik is csak ehhez a változathoz kérhetők.
Kombiként már hely is van benne, cserébe legalább nem is sokkal drágább az ötajtósnál
A beltérben is átrajzoltak néhány apróságot és teljesítették a technológiai elvárásokat, de azért radikális újításokra nem kell számítani
Nudli.. duplanulla. Törökoból amúgysem kéne autó, de ez még akkor is gyenge lenne, ezért az árért, ha nem onnan jönne.
Akkor Toyotát se vegyél 🙂
Legalábbis CHR-t és Corollát ne…
„Legalábbis CHR-t és Corollát ne…”
Ferdehátú és kombi Corollát vehet, cimbi, az nem török gyártás.
A Wiki szerint a 2. gen Aurist is ott szerelték össze.
Biztos hogy a Corolla nem ott készül?
Biztos, cimbi.
https://www.toyota-europe.com/world-of-toyota/feel/operations/made-in-europe/manufacturing
Nézd csak:
https://www.toyotauk.com/toyota-in-the-uk/our-products.html
„A Wiki szerint a 2. gen Aurist is ott szerelték össze.”
Melyik Wiki szerint?
Pedig kicsit nagyobb gyártási kultúrával rendelkeznek, mint mondjuk Magyarország. Igazából a Tipoban van egy adag török R&D is, nem csak összeszerelés. Ha az oroszok nem teszik tönkre a Ladát építő hátországukat akkor ők tarthatnának most ott, mint a törökök a Tofasra építve. A Fiatnak nyilván visszalépés, hogy ezekre a kelet-európai üzemekre kezdett építkezni, de a lengyel gyár már elég régóta jobb minőséget produkál, mint a Pomigliano-d’Arco üzem (oké, azt mondjuk talán nem volt nagy kunszt megugrani), a törököknél meg más okból jártak jól anyagilag. Kicsit a szerbiai Zastava gyár ami még kakukktojás, oda be kéne még önteni pár millió dollárt, mert egyelőre nem látszik, hogy mit akarnak ott gyártani a jövőben, talán átpasszolják az ötletelés jogát a PSA részlegnek és a szombathelyi motorgyártással kötik össze (Astra sedan? Punto utód 208 alapokon? új mini-crossover? egyelőre rejtély)
Eszerint: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Motor_Manufacturing_Turkey#Current_production
És itt hol írja, hogy a 2. gen Auris ott készült, nagy tudású barátom?
„Jelenlegi gyártás : Corolla, C-HR
Korábbi gyártás : Auris (2007-2012) = 1. gen Auris.”
2012 után a 2. gen Auris készült, méghozzá Angliában :
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Auris#Second_generation_(E180;_2012)
Értem én, hogy neked beakadt a Toyota fikázó algoritmus, de ezt szokás szerint benézted.
Akkor az elsőt. My mistake 🙂
Viszont gyanítom aranyoskában ezzel is egy világ dőlt össze 🙂
Spongya rá, cimbi. Sok futóbolond még ott tart, hogy az Elbától keletre legfeljebb telefontokot képesek gyártani. A törökök egy nyalóka hidat se tudnak megépíteni, akkor majd pont autót…
https://www.youtube.com/watch?v=onvqjOvmGlY