Azt mondják, hogy a Bollinger áramvonalas
Egyre áramvonalasabb a Bollinger, akárcsak egy tégla
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Bollingernél komolyan gondolják, hogy a kocka terepjáróból valóság lesz, szélcsatornában edzik. Ki is jött néhány probléma, ami miatt változik az autó orra.
Csodás járgányt hozott össze a Bollinger, legelső autójuk elképesztő, a praktikum tekintetében, kinézetre ugyanis olyan, akárcsak az az autó, amit gyerekként rajzoltunk mindannyian. Ennek megvan az oka, a Bollinger ugyanis a lehető legegyszerűbb elemekből épül fel úgy, hogy akár a teljes padlólemez, elejétől a végéig raktér felületnek lehet használni. A villanyhajtású terepjáró formája viszont még nem a legtökéletesebb, a szélcsatornás teszteken kijött "néhány" hiba, amin csiszolnak még egy kicsit.
Változik az orra, az eredeti ugyanis nehezen birkózott meg a menetszéllel, így az eredetileg oldalt a kerekek fölött kivezetett levegő nyílások a sárvédő tetejére kerülnek, valamint az első fényszórók körül is kinyitják a karosszériát, így a menetszél kicsit ügyesebben lesz átvezetve a tető fölött. Emellett készül már a négyüléses Bollinger is, melynek üléselrendezését egy fából készült karosszériában próbálgatják. A Bollinger egy teljes értékű és rendkívül sokoldalú terepjáró lesz tisztán elektromos hajtással, saját fejlesztésű villanymotorokkal, egyelőre még nem tiszta, mikor kezdődik a sorozatgyártás.