Brutális az első légbeömlő
"Napi rendszerességgel ülök autóban, amióta jogosítványom van. Természetesen nem volt elég pénzem, hogy versenypályákra menjek, ezért autópályákon, utcákon és keresztül a városon versenyeztem" - így mutatkozik be a Tops Racing Art Kyoto alapítója a cég honlapján, és ebből már sejthetjük is, hogy vakmerő (és - khm - balesetveszélyes) életstílusa hasonlóan vakmerő tuningcsomagokat fog eredményezni. Persze ha ez nem lenne elég jelzésértékű, ott van a TRA Kyoto japán nemzetisége, márpedig azt tudjuk a szigetország műhelyeiről, hogy ha autóhoz nyúlnak, annak ütős végeredménye lesz.
Menő, de ha egy helyre leteszik a kocsit, onnan nem nagyon mozdulhat
Mindezek ellenére talán mégsem számítottunk volna annyi agresszív kiegészítőre, amennyit a Toyota GR 86-ra pakoltak. Éppenhogy csak nem ízléstelen, pont annyi durvaság van benne, amennyit még elbír a kis sportkupé. Belépő szintjéből adódóan az alapverzió főleg a keményebb sportkocsik világába belépni vágyó autórajongókat szólítja meg a GR 86, és pont ennek a célközönségnek jön jól egy olyan, még megfizethető tuningcsomag, amivel garantált, hogy többen megfordulnak az ő kocsija után, mint mondjuk egy Ferrari után, ami már nem fért bele a költségvetésbe. Persze piros lámpánál állva hagyja a TRA Kyoto GR 86-osát a legtöbb sportautó, mert ez csupán optikai tuning, de attól még megvan a szépsége és létjogosultsága.
Még dinamikusabb lett a sziluett
Főleg a szépség emelendő ki már csak azért is, mert ha akarná, se tudná felvenni a versenyt egy Lamborghinivel akár az utcán, akár a pályán, hiszen az első lökhárító alsó szplittere olyan mély, hogy gyakorlatilag közlekedésre alkalmatlanná teszi a kocsit. Az ilyen autót inkább tuningshow-kon szokás bemutatni, ott viszont nagyot üt a teljesen lecserélt első lökhárító, amibe még morcosabb, lefelé szélesedő trapéz alakú légbeömlő került. Két szélen merevítők feszesítik a légterelő idomokat, az eltávolított Toyota embléma helye mellé pedig egy extra szellőzőnyílás került. Oldalnézetből még inkább letaglózó az autó, a szemtelenül kiszélesített sárvédők fekete védőelemei adnak szép kontrasztot a fehérségnek, csupán a küszöbre húzott rész lyuggatott kialakítása lett túl öncélú. Hátulról tűnik a legharmonikusabbnak a tuning, itt nemes egyszerűséggel, túlzásoktól mentesen sikerült egy olyan széles és lapos kialakítást tervezni, amit sokkal drágább és erősebb sportkocsik is megirigyelhetnek. Ehhez főként a hátsó kerékjáratok szellőzőnyílása, illetve a stílusban az autóhoz jól illeszkedő, hatalmas szárny járul hozzá. Nem maradhatott el természetesen az új felni, a döntött szögű Toyo feliratos gumik, és a belső puritánra csupaszítása sem.