Azért érhet sokat, mert nem kímélték ezt a Subarut

Éppen használtsága teszi értékessé ezt a Subarut, meg persze az, aki használta

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ez az a Subaru, amivel Ken Block világrekordra érdemes ugratást csinált, de ezzel nyerte első raliversenyét is, így messze nem mondható rá, hogy megkímélt.

Érhet azért sokat egy autó, mert nem tud sokat mesélni, de érhet azért is sokat, mert pont, hogy tele van történettel. És ennek a Subarunak pedig lenne mesélni valója, nem finomkodtak a gázpedáljával és rendesen megküldték, ha arról volt szó. Sőt, meg is reptették, nem más, mint Ken Block ugrott vele világrekordot a Discovery Channel felkérésére, 52 métert repült az épített raliautóval. A Subaru Rally Team USA által épített versenyautók több élversenyzőt is győzelemhez vezettek, Travis Pastrana is az általuk épített autóval versenyez, Ken Blocknak pedig pont ez az autó hozta meg az egyik legnagyobb sikert.
A 2002-es Imprezát úgy építették át, hogy külsőre már a 2006-os modellt mutassa, miután a fő elemek nem is változtak a modellváltáskor. Minden alkatrészét kicserélték, bukócsövet építettek be és minden homologizációhoz szükséges biztonsági alkatrészt. Nem csak a rekorddöntésre használta ezt az autót Ken Block, ezzel nyerte élete első ralibajnokságát is 2006-ban, a Rally Americát. A Subarut persze teljesen rendberakták az új tulaj számára, lecseréltek minden folyadékot a gondos tárolás után, és a verseny benzintankot is újra cserélték, mert az eredeti egy kicsit lyukas volt már. A vevő számára a leütött összegen felül fizetendő plusz költségeket, mint az aukciósháznak fizetendő részesedés, jótékony célokra ajánlják fel.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?