Az új Honda Civic Type R a leggyorsabb a Nordschleifén
Új Nordschleife FWD rekord: 7 perc 43,8 másodperc
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új fronthajtású körrekord született a Nordschleifén, most a Honda Civic Type R által. Videó is van róla, ez remélhetőleg nincs felgyorsítva.
Megdőlt korunk legfontosabb autóipari körrekordja: a Honda Civic Type R új elsőkerekes körrekordot állított be Nürburgring hosszú vonalán, a Nordschleifén. Az új legjobb időt 2017 április 3-án állította be a fejlesztéshez használt próbamodell 7 perc 43,8 másodperces idővel. Ezzel a Volkswagen Golf Clubsport S tavalyi 7 perc 49,21 másodperces rekordját döntötte meg az új Civic Type R, ráadásul az elődje által beállított időnél is közel 7 másodperccel gyorsabb volt. Átalakítások persze voltak: bukóketrec került bele, cserébe kiszedték a szórakoztatóelektronikai és információs rendszert, valamint a hátsó üléseket. A Honda szerint úgy végezték az átalakításokat, hogy végül az utcai modell tömegét kapják, de azért a bukókeret extra merevsége előnyt jelent így is.
A tizedik generációs Honda Civic vadított Type R változata egyébként április elején mutatkozott be a Genfi Autószalonon. 2,0 literes VTEC Turbo motorja immáron 320 lóerőt és 400 Nm-t teljesít, ezzel minden idők legerősebb Civicje. Sajnos továbbra is az első kerekeket hajtja, de legalább sperr-diffivel és rövid áttételezésű kézi váltóval megsegítve. Az alapmodellnél komolyabb leszorítóerőt kapott, torziós merevsége 38 százalékkal javult, és 16 kilóval könnyebb elődjénél. Új a több lengőkaros hátsó felfüggesztés, ami fékezéskor csökkenti a kitörési hajlamot, bár a videón azért keményen megdolgozik a kormánnyal a megbízott pilóta. A mérnökök minden eddiginél komolyabb figyelmet fordítottak a Type R-re, ami meg is látszik az alapmodellek karakterén is. Az új Type R gyártása idén nyáron kezdődik a swindoni gyárban. Érdekesség, hogy az új Civic Type R lesz az első Honda-emblémás Type R, amit hivatalosan forgalmaznak majd Észak-Amerikában.
hogy jön ide a csalószoftver? 😀 bár autókhoz tartozik igen, de most akár a nyerges vontatókról is beszélgethetnénk akkor. Az atom az „tesztatom” volt, ha amcsinak viszket a tenyere, akkor viszket a tenyere kész….többről nem szól, erőfitogtatásról.
De teljesen mind1, mert így akkor sem tudjuk, hogy ki mit állított át és belezett ki belőle…..így számomra értelmetlenek ezek a köridők. Akkor látnám értelmét, ha mindenki a szalonból kigurított géppel futná meg. Nem foglalnék állást, sem a honda mellett, sem a honda ellen, egyszerűen ez a hozzáállás pitiáner, mindenki részéről.
az a baj, hogy úgy okoskodsz, hogy hülye vagy hozzá. ki nem sz@rja le, hogy fillérb@szó telepi józsika hogy csippeli a dezsőjét 😀 teljesen irreleváns példákat hozol fel, nem véletlen, hogy nem érted meg…..
szóval még1x : az esetek többségében (99%) NEM SZÉRIA AUTÓ megy a ringen. Érted? feltudod dolgozni? így fölösleges az időt is bárhova is írni, reklámozni széria modellt pedig egy belezett autóval nagyfokú dilettizmus / csúsztatás, ez most nem csak a hondára vonatkozik.
szóval hülye vagy csapó kettő, a csövezést sem érted ezek mellett. végig lehet menni csövezés nélkül is, bár tudom, hogy picinyke agyadnak ez felfoghatatlan, de a csövezés plusz faktor, a profi pilóta bátrabban meri neki tolni, olyan kanyarsebességet is bevállal, mint amit csövezés nélkül nem, ez megint torzít az időn.
a normál utcai gumi b+ egy normál utcai gumi ! mit nem értesz ezen se? láttál már normál utcai gumit? NEM SLICK, NEM SEMI SLICK és még csak NEM IS DRAG. Házifeladat nézd meg milyen a futófelületek ezeknek a gumiknak….bár annyit ér neked ez mint halottnak a csók, úgysem értenéd :legyintősmile:
szóval elmondom neked akkor a nagy talányt primkóba, hogy értsd : a SEMI SLICK verseny gumi SOKKAL JOBBAN TAPAD mint egy normál utcai gumi. Esőben pedig hulladék.
nem szégyenlősek a jappók sem, ha a ringről van szó, kibelezik, becsövezik a kocsit pikpak 😀 csak azt nem értem, hogy ennek egyébként mi értelme van? hogy arc-bőrvastagságon múlik, hogy melyik gyártó mennyire belezi ki a kocsit (és most már maszekolja át a váltót is, meg esetleg még a turbó nyomást????) és végig küldi egy profival, így semmi értelmét nem látom. Úgy látnám, hogy normál utcai gumikon, módosítások nélkül végigtolná egy profi és kész.
Szerintem is úgy néz ki, mint egy falusi tuningLada.
Elég unalmas már ez a köridő hajszolás.
Sajnos ez az autó olyan bazári, főleg hátulról, hogy elég komolyan elveszi az ember kedvét a megvásárlásától.
Pl. az a 3 kipufogó saját magának a paródiája. A nagy fekete betétek kétoldalt szintén szükségtelenek. Elől sem tetszenek.
A digitális sebességmérő is egy vicc egy ilyen komoly sportautóban.
Ezektől eltekintve (ha el lehet) viszont biztos nagyon jó kis autó. 🙂