Az autó alatt T-alakban helyezték el az akksikat, a platform egyezik a benzinesekével, egyetlen különbség, hogy az elektromosnak 40 literrel kisebb (270 l) a csomagtartója
Három év kihagyás után megújulva tér vissza a Maserati GranTurismo, ami a benzinmotorok mellett bődületesen erős elektromos meghajtást is kínál. Az olasz márka szívének talán legkedvesebb modellje a GranTurismo, a Maseratinál 75 éve készülnek a túrakupék, így itt nem lehetett hibázni. A külső erőteljesen hasonlít az elődre, ami inkább dicséret, a 2007-es modellt rajzoló Pininfarina igazán időtálló formával ruházta fel az előző nemzedéket.
A Maserati a hatótáv helyett a brutális teljesítményt hangsúlyozza, 300 km/h felett igen gyorsan apadhat a megtehető kilométerek száma. Az első kerekeket egy, a hátsókat kettő elektromos motor hajtja
Az érdekesség a lemezek alatt lapul, ugyanis a GranTurismo az első tisztán elektromos Maserati. A villamos hajtás mellett Nettuno V6-osok is rendelkezésre állnak, a két autó platformja megegyezik, ami furcsa, ilyen a 2010-es években piacra dobott, de a modellciklus alatt villamosított modellek esetében szokott előfordulni. Az akkupakk névleges kapacitása 92,5 kWh, amivel stabilan leadható a 760 lóerős teljesítmény. Hiába elektromos, a GranTurismót egyáltalán nem a spórolásra tervezték, az akkuk bírják a versenypályás használatot, a 0-100 2,7 szekundum, a végsebesség 320 km/h.
A modell jövőre kerül a kereskedésekbe, az Egyesül Államokban 200 ezer dollár (jelen állás szerint 86 millió forint) lehet az indulóár
A már említett elektromos változat a GranTurismo Folgore névre hallgat, de a benzineseket is megkülönbözteti a gyár. A belépő szintet a háromliteres V6-os 490 lóerős változata képviseli (GranTurismo Modena), ugyanennek a motornak az 550 lóerős kivitele (GranTurismo Trofeo) a legerősebb benzines. Nem csak az elektromos, hanem mindkét benzines modell esetén is alapjáraton jár az összkerékhajtás, a váltó nyolcsebességes, ZF automata. A Folgore gyorsulását nem tudja überelni egyik dugattyús verzió sem, de nincsenek messze tőle, a 490 lóerővel 3,9 a 0-100, 550-nel már csak 3,5, a 300-at az összes változat megfutja.
Ez nem az az autó, amiből át lehet nézni az SUV-kba, a magassága 135 centiméter