A Jaguar nagyautójának szép formájú kombijából már vártuk a sportos változatot és most itt vannak ezek a képek, amin a szériaérett változat szerepel már. A kombi sportváltozata technikailag a szedánra épül
A Jaguar az XFR-S Sportbrake-et indítja az Audi RS6 Avant és a Mercedes-Benz E63 AMG elleni prémiummeccsben. Hogy minek egy nagy kombiba ennyi erő? A vásárlók igénylik, épp ezért érthető, ha a Jaguar is kihozza a saját változatát. A csomagtér méretre nem kategórialeső, de a Mercedesét például lepipálja
A kék kombiban is a szedán sportváltozatát hajtó 5,0 literes, kompresszoros feltöltésű V8-as fog dolgozni. Ereje 550 lóerő, forgatónyomatéka 680 Nm, amit a ZF több modellben is jól szolgáló nyolcfokozatú automata váltója ad át a hátsó kerekeknek. A szokásos hárombetűsökön kívül egy elektronikus vezérlésű differenciálmű segíti az erő útra vitelét. A kötények és a légbeömlők teszik jaguarosan morcossá
Gyorsulása ezzel a hajtáslánccal, a kiadott információk szerint alig 4,8 másodperc százig. Végsebességét elektronika korlátozza 300 km/h-ra. Tudni már az árát; körülbelül 30 millió forint lesz, Genf után lehet menni a szalonba és megrendelni a család új csapatós autóját
A sok csinos részlet, a borzasztó erő és a 20 colos kerekek mögött ez mégis csak egy kombi. 1675 literes a csomagtartó bővített mérete. Hogy parketta, csempe, vagy dinnyeszállításra alkalmas? Még nem tudjuk a terhelhetőségét, de ez nem is volt szempont a kifejlesztésekor