Az Opel villanyautói is megkapják a várt hatótáv-növelést!

Megtudtuk hány extra kilométert kapnak egy töltéssel az Opelek!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ahogy a Peugeot és a DS kisméretű villanyautói, úgy a platformtárs Opel modellek is megkapták a plusz kilométereket. Mutatjuk, hogy a Mokka-e és a Corsa-e mennyivel jut tovább kényszerpihenő nélkül a műszaki frissítéssel!

Nemrég arról számoltuk be, hogy a Peugeot e-208 hatótávja 22 km növekedéssel 362 kilométerre, az e-2008 hatótávja 25 km növekedéssel 345 kilométerre, a DS3 Crossback E-Tense hatótávja pedig 21 km növekedéssel 341 kilométerre változik egy műszaki frissítésnek köszönhetően. Az említett hírben már az is szóba került, hogy a platformtárs Opeleknél is valószínűsíthető, hogy alkalmazzák a módszereket, most viszont már biztosan tudjuk, hogy így van.
Hirdetés
Akárcsak a francia tesóknál, az akkucsomagot és magát a motort itt sem érinti a változás. Helyette a hőszivattyús fűtés hatásfokát növelték egy, a szélvédő tetején elhelyezett nedvességérzékelővel, az autókat jobb besorolású, 215/60 R 17 96H méretű Continental EcoContact 6Q gumikkal szerelik a gördülési ellenállás és a menetzaj csökkenése érdekében, és megváltoztatják az áttételt is, hogy kevesebbet forogjon a villanymotor azonos sebességnél. Az igazi információt viszont itt maguk a számadatok jelentik:

a Corsa-e WLTP szerinti hatótávja 19 kilométer növekedéssel 359 kilométeresre gyarapodott, a Mokka-e pedig az extra 16 kilométernek hála innentől - szintén WLTP szerint - 338 kilométeresre emelkedett.

További hasonlóság a francia modellekhez, hogy a gyártó állítása szerint itt is többet jelentenek majd az említett módosítások a valóságban, mint amennyit a WLTP szerinti mérésen eredményeztek, ezek ugyanis még mindig elsősorban a valós hatótávot javító módosítások.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?