Az új maszk optikailag szélesebbnek mutatja a Crosslandet, ezáltal komolyabb modell benyomását kelt, ami megdobhatja az eladásokat
Arról lehet vitatkozni, hogy mennyire a német mérnöki munka gyümölcse a
Peugeot 2008 és a
Citroën C3 Aircross alapjaira épülő, és azok hajtásláncát használó Opel Crossland. Az viszont biztos, hogy megérte még egy bőrt lehúzni a francia modellekről, tavaly Európában 114 ezer Crossland talált gazdára, az elmúlt három évben pedig már 310 ezer példány kelt el.
A félidős frissítés kapcsán a Crossland elvesztette a neve után biggyesztett X-et, de cserébe új arcot kapott.
A belsőben nincs sok újdonság, az Intelligrip kipörgésgátló a normál mód mellett hó, sár és homok beállításokat ismer, de innen a menetstabilizáló is kilőhető
A formanyelv újdonságnak számít, a Crossland frissítése előtt nem sokkal a második generációs
Mokkán találkozhatott vele a nagyközönség. A laposabb, szélesebb fekete maszk már összeér az új vonalú lámpákkal, egyúttal az Opel embléma elbúcsúzott a szárnyaitól, helyette a fekete betét alját és tetejét is krómcsík teszi elegánsabbá. Az alsó ezüst műanyag dísz feljebb nyúlik, ezáltal terepjárósabb a hangulat, a ködlámpa fészke pedig már vertikális irányú. Az új arccal komolyabb lett a Crossland, de hátul is akad változás. A lámpák belső rajzolata változott, illetve látványosan kiírták a típus nevét, a fronton megjelenő fekete maszkkal összhangban hátulra is került egy sötét színű betét.
Az eladások eddig is szárnyaltak, a némi terepjárós stílusjegyet is magán hordozó Crossland előnyére változott
A facelift alkalmával leginkább az orr módosítására fókuszáltak a mérnökök, az utastérben csekély a változás. A fedélzeten ülők Apple CarPlay és Android Auto kompatibilitásának örülhetnek, a sofőr pedig annak is, hogy az új Intelligrip kipörgésgátló több fokozatban állítható. A benzines kínálat nem változott, továbbra is 1,2 literes blokkok alkotják a kínálatot 83, 110 és 130 lóerővel, a leggyengébb verzió turbófeltöltő segítsége nélkül állítja elő a lóerőket. A dízelek viszont változtak, az eddig használt 1.6 CDTI kikerült a kínálatból, helyét az újabb másfél literes dízel vette át 110 és 120 lóerős teljesítménnyel, ahol a gyengébb kivitel csak hatos kézivel, az erősebbik ugyanennyi fokozattal gazdálkodó automatával lesz kérhető.
Az X már nem része a típusnévnek, amit szépen kiírtak a szélvédő alá, fekete betét hátra is jutott
„Az eladások eddig is szárnyaltak” lehet ,dehogy nem magyarorszagon az tuti.