A rüsselsheimi gyár felszabaduló kapacitását az Astra és a DS 4 fogja kitölteni
Hivatalosan is bejelentette az Opel, hogy 2022 végével leáll az Insignia gyártása, beleértve az ikertestvéreit is. A General Motors berkein belül született modell a világ számos pontjára eljutott, a brit piacon Vauxhall néven, az amerikain Buick emblémával, Ausztráliában pedig Holdenként kínálták, utóbbi már két éve eltűnt a kínálatból.
Az Insignia eltűnésével teljesen General Motors mentes lesz a paletta
A második generáció 2017-ben érkezett, nem sokkal azelőtt, hogy francia tulajdonba került volna az Opel, friss típus lévén megúszta az azonnali “akasztást”, a PSA inkább tovább használta a GM technikát. Az így sem túl hosszú ideig szereplő Insignia B megszűnésének fő oka a környezetvédelmi szabályozás, a középkategóriás modell lefelé húzza az Opel átlagát, továbbá elveszi a kapacitást más modellek elől. A típus ellen szól még, hogy a kategóriája is hanyatlóban van, illetve idegen technikára épül, így a modell gyártása az amerikai óriás zsebét is gyarapítja.
Az első generáció nagy ugrást jelentett a Vectrához képest, a népszerű típus 9 évig futott, a második felvonásnak csak bő 5 esztendő jutott
Az Opel már gőzerővel dolgozik az Insignia utódján, ami biztosan elektromos hajtással érkezik, a gyártó célja a teljes európai kínálat villamosítása. Nem lenne meglepő, ha crossover formában térne vissza a nagy Opel, ami akár a
Peugeot 408 és a
Citroën C5 X német emblémás testvére is lehetne.