öbb gyártó is jelezte, hogy a piac és a szabályok változásai miatt hátat fordít a B szegmensnek. A Ford Fiestából biztosan nem lesz következő generáció, de a közelmúlt nyilatkozatai alapján úgy néz ki, a Volkswagen csoportnál is hasonlóképp gondolkodnak. Az utóbbi években ugyanis egyre inkább a magasabb építésű SUV-k felé mozdult el a vásárlók érdeklődése a négyméteres kategóriában is, ráadásul azok magasabb áron adhatók el, így haszon is több keletkezik rajtuk.
Ennek fényében meglepő, hogy az Opel vezető tervezője szerint a Corsának biztosan lesz utódja, amely még ebben az évtizedben be is mutatkozhat. Mark Adams szerint egy tisztán elektromos modellről van szó. A döntés hátterében valószínűleg az áll, hogy a Stellantis több más tömegmárkájánál is készül hasonló méretű és jellegű típus: a Citroën C3, a Peugeot 208 és a Lancia Ypsilon utódja, illetve egy, egyelőre ismeretlen nevű Fiat modell is várható. Mindegyiknek az alapját az új, szabványos Stellantis STLA Small platform adja majd, amely várhatóan a jelenleg használt PSA CMP padlólemez továbbfejlesztett változata lesz.
Dugattyús motor viszont szinte biztosan a jelenlegi Corsába kerül utoljára, amelynek a
felújított változatát nemrég mutatta be az Opel.