Egy jó M7-es, az kéne! Véli Albert Biermann, az M Gmbh főnöke
Noha M7-es BMW még sosem készült, eddig sem voltak túlerő nélkül a 7-es BMW vásárlói, csak München helyett egy sajtjáról és tuningműhelyéről is ismert bajor nagyközség, Buchloe felé kellett venni az irányt. A képeken is látható Alpina B7 4.4-es V8-asával és 540 lóerejével méltóságteljes ellenfél a többi német turbóbálna ellen. Ennek ellenére a negyven éve stabil ügyfélkörre építő, gyári minőségű átalakítást kínáló kis cég enyhén barokkos stílusú átépítései rangban egy hajszállal a gyáriak mögött maradnak, még ha a sportos érzet terén verik is azokat.
A BMW gyári sportrészlege, az M Gmbh presztízskérdésként néz az ügyre. Az Mercedes AMG mögött hátrányban vannak, hiszen ők nem építenek sportos bálnát. A gyár korábbi krédója ellenére Albert Biermann, az M fejlesztési vezetője ismét azt nyilatkozta, hogy ő nagyon szívesen látná, és el is készítené az M7-est. Hogy pontosan miféle hajtáslánccal, igazi M7-ként vagy „csak” az újabb, félsportos vonulatot vivő M Performace modellként, arra nem tért ki.
Hiába létezik Alpina B7 540 lóerős V8-as ikerturbós benzinmotorral,
az M7 elegánsabb lenne
A nagyok csatájának az árnyékából mit is tehetnénk ehhez hozzá, a húszmilliós szedánokon innen? A mi kis girbegurba M7-esünkre, főleg a nyári dugóban, Siófok felé bőven elég egy klímás 116i is.