Az éves Z-találkozón debütált a legújabb Nismo
A Nissan bemutatta a 370Z Nismo felfrissített változatát
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Nissan felfrissítette a 370Z legerősebb, Nismo változatát. Biztosra mentek, a márka legnagyobb fanatikusai körében volt a bemutató.
A legfrissebb 370Z legerősebb gyári változatának bemutatója egy olyan esemény, amiért világszerte nagyon sokan lelkesednek. Az 1969-es Datsun 240Z sikere óta persze nagyon sokat változott a világ, de a hátsókerékhajtású japán kupék az autós kultúra szerves részéve váltak. A Nissan marketinggurujai az idei ZDayZ eseményt választották a 370Z Nismo frissítésének leleplezésére, ezzel mintegy kitüntetve a típus legnagyobb amerikai rajongóit.
A 2014-es gyártású, 2015 modellévű Nismo megkapta a sima Z LED-es menetfényét, de annál sokkal vadabb az ábrázata. A függőleges fénytestek és a szélesebb, trapéz alakú nyílás a kocsi elején optikailag is szélesebbnek érzettei a legújabb Nismót. Hátul is megújult az autó, kisebb lett a légterelő, újak a 19 colos könnyűfémfelnik. A beltérben újak a piros-fekete, alcantarába húzott Recaro sportülések. Kicserélték a fedélzeti elektronikát, a 7 colos érintőképernyő alatt merevlemezről működő navigáció kapott helyet, természetesen van Bluetooth és tolatókamera is, rendelhető Bose hifi és műholdas rádió is.
Az új modellévre finoman áthangolták a Nismo (Nissan Motorsport) részleg mérnökei a sportkocsi futóművét. A motor nem változott, maradt a már megszokott 3,7 literes V6-os 350 lóerővel és 374 Nm nyomatékkal. Ami viszont új, hogy az eddig egyedüli, hatfokozatú kézi váltó mellett opcióként rendelhető mostantól egy hétfokozatú automata is. Ez visszaváltásokkor finom kis gázfröccsöt ad és, akár a kormányra rakott fülekkel, manuálisan is kapcsolható. A Nismo 370Z négy színben kapható, a képeken látható fehéren kívül feketében, ezüstben és pirosban. Forgalmazása Amerikában júliusban indul, az európai startról és az árakról még nincs hír.