Az év második felében érkezik az új Honda CR-V

Már nem kell sokat várni a Honda új szabadidő-autójára

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az USA-ban már csaknem egy éve forgalmazzák az új CR-V szabadidő-autót, amely az év második felében végre Európába is megérkezik.


Bár nagyon hasonlít az elődjére, teljesen új generációként érkezik a CR-V. Az új modell padlólemeze jelentősen eltér a kifutó típusétól, hiszen a kerekek közelebb kerültek az autó sarkaihoz, a szabad hasmagasság és a tengelytáv pedig 40 milliméterrel nőtt, ahogy a szélesség is 35 milliméterrel. Ugyanakkor a karosszéria hossza nem növekedett az utastér mégis tágasabbá vált.
Hirdetés

Elöl például 5 milliméterre nagyobb a fejtér az utastérben, míg hátul 16 milliméterrel szélesebb helyre ülhetnek be az utasok. Ráadásul 50 milliméterrel nőtt az első és hátsó utasok közötti távolság, s a hátsó lábtérnél is 50 milliméternyi többlet helyet kapnak a CR-V-ben helyet foglalók. A beszállást szintén megkönnyítették a tervezők, ugyanis 6 fokkal tágasabbra nyílnak az ajtók, sőt ez még a gyerekülések beszerelését is megkönnyíti.

A CR-V típustörténetében először hét ülőhellyel is megrendelhető az autó. A lehajtható harmadik üléssor állítólag felnőttek számára is kényelmes lehet, mivel a második üléssor 150 milliméteres tartományban mozgatható előre és hátra. Az ötszemélyes verziónál 1830 mm, a hétszemélyesnél 1800 mm hosszú tárgyak is behelyezhetők a csomagtérbe a hátsó ülések lehajtása után, ami nem kevesebb, mint 250 milliméteres növekedés az elődhöz képest.

A gazdagabban felszerelt modellváltozatoknál – az Elegance felszereltségi szinttől - a telefonok, tabletek és egyéb mobileszközök töltését szolgáló dupla USB-aljzat is található a hátsó utasok számára, az Executive szinthez pedig motoros mozgatású csomagtérajtó jár, amelynek nyitási magasságát is meghatározhatja a tulajdonos. Az új Honda CR-V első, 1,5 literes turbós benzinmotorral felszerelt példányai 2018 őszén érkeznek a kereskedésekbe, míg a hibrid 2019 elejére várható, ám ez utóbbi csak ötüléses kivitelben. Menetpróbán már július végén vezethetjük az újdonságot, így másfél hónap múlva beszámolhatunk az első tapasztalatokról.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?