Az Espace után a Renault Austral is frissül

Egy újabb francia SUV vette fel a Rafale arcát: íme a frissített Renault Austral!

Újabb nagyon fiatal Renault SUV kapott ráncfelvarrást: komolyabb hangszigeteléssel, átdolgozott futóművel és egy jóval vagányabb formatervvel folytatja az Austral!

Renault bemutatta megújult középkategóriás SUV-ját, amelyről azt állítják, hogy „kívánatosabb” és „határozottabb” a jelentős külső változtatásoknak köszönhetően. Az Austral 2022 nyarán debütált, lényegében a francia gyártó válasza olyan autókra, mint a Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV4 és Nissan Qashqai. Az Austral éppen időben érkezett a Renault új logójának bevezetésére, de azóta megjelent a sportosabb Rafale is; a gyártó szerint az Austral új külleme most „konzisztens” a kupé-SUV testvérével. Elöl új motorháztető, lökhárító és hűtőrács található, amelyek friss megjelenést kölcsönöznek az Australnak a Renault logó körüli gyémántformákkal és szögletesebb fényszórókkal. A Renault adaptív LED Vision technológiája most már alapfelszereltség. A hátsó lámpák is modernebb formát kaptak, illetve a hátsó embléma körül is igazítottak az autón. Ahogy korábban, a belső tér egy 12,3 colos digitális műszeregységet egy 12 colos érintőképernyőt kap, az Esprit Alpine változatok pedig szélvédőre vetített kijelzővel is büszkélkedhetnek. A Google-alapú infotainment rendszer új térképfunkciókkal bővült. A kabin további jellemzői közé tartozik egy vezeték nélküli okostelefon-töltő a középkonzolon, négy USB-C port és két 12 voltos aljzat. A Renault két „ergonomikusabb első ülést” is hozzácsapott a frissítéshez, amelyek Alcantara borítással rendelkeznek a váll- és fejtámlákon, valamint új trikolor varrás dobja fel őket. Az Austral továbbra sem kapja meg a Rafale összkerekes plug-in hibrid hajtásláncát, így a legzöldebb opció továbbra is az 1,2 literes, háromhengeres, turbós benzinmotorrral és az 1,7 kWh-s akkumulátorral dolgozó, 197 lóerős hibrid. A Renault szerint az E-Tech 200 hajtáslánc képes a városi vezetés akár 80%-át kizárólag elektromos üzemben teljesíteni. Új lengéscsillapítókat is kapott az autó, amelyekkel állítólag jobb úttartásra számíthatunk, illetve módosított motortartó bakokkal és további hangszigeteléssel igyekeztek még csendesebbé tenni az  utazást.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre