Kifejezetten a pályaautózás szerelmeseinek kedvez a Toyota az új GR Corolla kiadással
A Morizo Edition egy merőben más GR Corollát kínál, mint amit az áprilisi bemutató kapcsán megnézhetett a nagyközönség. A 304 lóerős motor forgatónyomatékát 370 Newtonméterről 400-ra növelték, ami 3250-es fordulattól 4600-ig kérhető az autótól. Emellett a sebességváltó áttételezését is átszabták, így valamivel romlott a végsebesség-mutatója a GR Corollának, de a gyorsulása dinamikusabb lett.
A hátsó traktusból szinte minden "fölösleges" elemet kiszerelt a Toyota a súlycsökkentés érdekében
A kormányon helyet kapott a versenyautókból jól ismert mértani közepet jelző piros csík
A Morizo Editionből kikerültek a hátsó ülések, a tetőlemezt karbonra cserélték, és a könnyített keréktárcsákkal együtt összesen 45 kilogrammal lett könnyebb az eredetihez képest. Szintén eltűntek a hátsó ablakemelők, a hátsó hangszórók, de még a hátsó ablaktörlő-egységet is kiszerelték a Gazoo Racing mérnökei. A Morizo Edition már Michelin Pilot Sport Cup 2-es gumikkal érkezik, szemben az áprilisban bemutatott variánssal, mely Michelin Pilot Sport 4-es gumikon fut. A kerékjáratok tájékán könnyű kiszúrni a pirosra festett lengéscsillapítókat, de a felnin is megtalálni a Toyota versenycsapatának logóját. Az igencsak megcsonkított utastérben megmaradt a hárompontos biztonsági öv, az ülések a már jól megszokott piros-fekete színekben pompáznak, a hátsó ülések helyére pedig merevítés került. A gyöngyházfehér mellett exkluzív matt szürke fényezéssel is kérhető majd a GR Corolla, de csak Észak-Amerikában, valamikor 2023-ban.
Ennyi maradt a hátsó ülésekből; a Toyota szerint még éppen van hely 4 felnire szerelt guminak, így nem is feltétlenül kell a közutakon kinyírnunk a versenygumikat és fordítva