Az autó, ami keményebb, mint Chuck Norris?
Chuck Norris alulmarad a Toyota reklámjában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Toyota tengerentúli reklámfilmjében az idén 50 éves Hilux testvérmodellje Chuck Norrisnál is keményebbnek bizonyul.
Chuck Norris világszerte fogalom, legalábbis a ma már felnőtt, így autóvásárlás szempontjából meghatározó korosztály számára. Hasonlóképp fogalom a pickupok között az idén 50 esztendős Toyota Hilux. Ami azonban felénk a Hilux, az az Egyesült Államokban a helyi igényekhez igazított Tacoma. Mindkettő kemény és férfias, a Toyota legújabb reklámjában természetesen az ő modelljük bizonyul erősebbnek, s nem egy szimpla kötélhúzást kell elképzelni.
Háttérinfóként megjegyezhető, hogy az elmúlt öt évtizedben a Toyota komoly hírnévre tett szert etalonnak tekintett offroad autói megbízhatósága, elnyűhetetlensége, keménysége és elképesztő terepképességei kapcsán. Erre a legendás hírnévre játszik rá a Toyota új reklámja, amiben Chuck Norris, a harcművész és akciófilmes legenda szerepel, akinek jellegzetes rúgásai közül ugyan egyetlenegyet sem láthatunk, de a spot mégis remekül sikerült. A Saatchi & Saatchi vicces reklámjában Norris kedvesen dedikálja egyik rajongója Tacoma pickupját. Ezután az akcióhős helyett a pickupot láthatjuk egy sor férfias helyzetben, ahogy éppen házról leeső munkást ment meg, egy gigantikus hullámon szörföl, sakkmeccsen játszik és győz, lehoz egy focilabdát egy fa tetejéről vagy éppen diszkóban táncol egy hölggyel. Az utolsó jelenetben aztán Norris így panaszkodik az ügynökének: „Lecseréltetek egy pick-upra?" A vicces celebparódiát a Biscuit-es Andreas Nilsson rendezte, aki nem először dolgozik akcióhősökkel humoros jeleneteken. A rendezőt a Jean-Claude Van Damme-mal forgatott, alább látható (és egy másik márkához kötődő) "Epic Split" reklámfilm tette híressé, amiben ügyesen keveredett a tehetség, a komédiás véna és az eredeti koncepció.