Szélesebb sárvédőkkel, új lámpákkal és hűtőmaszkkal folytatja pályafutását az RS4, a 450 lóerő változatlan
Gyorsan történnek az események az Audi A4 háza táján, ugyanis rövid időn belül két ráncfelvarrást is kapott az A4, a 2019-es és a 2020-as modellévre is friss kiadással készültek a németek. A sima változatokhoz képest lemaradásban van az RS4, mivel a 2017-ben megjelent sportváltozat még csak az első frissítésnél jár. Az új kiadás LED, illetve felárért mátrix LED fényszórói más formában folytatják pályafutásukat, újak az első lökhárítók, illetve a sportos Audikra jellemző lökhárító feletti nyílást is megkapta az RS4, hátul pedig az új lámpákat és a diffúzort szúrhatják ki a szemfüles megfigyelők. A frissített tételek listáját gyarapítja a 3 centis sárvédőszélesítés is, amivel még sportosabb lett az RS4 külseje. A szélesebb és laposabb hűtőráccsal készülő modell belül módosított, 10,1 colos központi érintőképernyővel jön, illetve ezentúl a kormány Alcantara bevonatot kap.
Frissül a multimédiás rendszer, kissé módosult a középső érintőképernyő, illetve már Alcantara bevonatot kap az alul lapított sportkormány
Az erőforrás szerepét továbbra is a 2,9 literes V6-os tölti be, amely 450 lóerővel és 600 Nm-rel mozgatja a sportos kombit, csúcsváltozathoz méltó módon csupán 4,1 másodperc alatt képes elérni a százat. A hatdugattyús fékekkel készülő modellt alapáron 19 colos kerekekkel kínálják, de ez felár ellenében 20 colosra nagyítható, a váltó pedig kizárólag nyolcfokozatú Triptronic lehet. A modell németországi ára már ismert, ott átszámítva 27,2 millió forintért vihető haza a csúcs A4-es, ami körülbelül 12 millió forintos árelőnyt jelent a nagyobb RS6-hoz képest.
Hátul a lámpák belső kialakítása és a diffúzor változott, a modellhez alapáron jár a quattro összkerékhajtás, a felnik 19 vagy 20 colosak lehetnek