Az Audi, amiből sosem lesz quattro
Audi A0, az elektromos monocikli
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem mi őrültünk meg, az Audi feszegeti egyre többet az alternatív mobilitási megoldások témakörét, legújabb járgánya egykerekű.
[kepallojobb=433233]Különleges járgány az egykerekű Audi, az egyetlen kereket sem hagyományos középső agy tartja[/kepallojobb]
Úgy tűnik, hogy az Audi a hagyományos autók mellett idén meglehetősen nagy hangsúlyt fektet az alternatív közlekedési megoldásokra: legújabb kreációjuk az A0 nevet viselő, Segway-szerűen hajtható monocikli. Annyiban különbözik a hagyományos egykerekűektől, hogy nem kell hajtani, és kormánya is van, az egyensúlyozást pedig helyettünk intézi. A videón látszik, hogy az A0 testmozgással irányítható, elindul, ha előre dőlünk, és fékezésbe kezd, ha felsőtestünket hátrahajtjuk. A müncheni Technische Universität és a mexikóvárosi Universidad Nacional Autónoma által közösen kifejlesztett jármű körülbelül egy órányi gurgulázásra elegendő energiát tárol, maximális sebessége 15 km/h körül alakul. A 0-s jelölés a jármű köztes mivoltára utal, azaz bármelyik Audinak hasznos kiegészítője lehet az összehajtható, könnyű, csomagtartóban könnyen elhelyezhető egykerekű, mellyel a megrögzött audisok a parkolótól kellemesen elgurulhatnak végcéljukig. Az Audi annyira figyelmes volt, hogy nappali világítással, féklámpával és sötétedésérzékelő esti fényekkel is felszerelte az A0-t. Az Urban Concept után ez a második váratlan mobilitási megoldás Frankfurt előtt az Auditól, ráadásul ezzel szinte egy időben jelentették be, hogy a négykerekű szöcskét nyitott változatban is kiállítják.
Úgy tűnik, hogy az Audi a hagyományos autók mellett idén meglehetősen nagy hangsúlyt fektet az alternatív közlekedési megoldásokra: legújabb kreációjuk az A0 nevet viselő, Segway-szerűen hajtható monocikli. Annyiban különbözik a hagyományos egykerekűektől, hogy nem kell hajtani, és kormánya is van, az egyensúlyozást pedig helyettünk intézi. A videón látszik, hogy az A0 testmozgással irányítható, elindul, ha előre dőlünk, és fékezésbe kezd, ha felsőtestünket hátrahajtjuk. A müncheni Technische Universität és a mexikóvárosi Universidad Nacional Autónoma által közösen kifejlesztett jármű körülbelül egy órányi gurgulázásra elegendő energiát tárol, maximális sebessége 15 km/h körül alakul. A 0-s jelölés a jármű köztes mivoltára utal, azaz bármelyik Audinak hasznos kiegészítője lehet az összehajtható, könnyű, csomagtartóban könnyen elhelyezhető egykerekű, mellyel a megrögzött audisok a parkolótól kellemesen elgurulhatnak végcéljukig. Az Audi annyira figyelmes volt, hogy nappali világítással, féklámpával és sötétedésérzékelő esti fényekkel is felszerelte az A0-t. Az Urban Concept után ez a második váratlan mobilitási megoldás Frankfurt előtt az Auditól, ráadásul ezzel szinte egy időben jelentették be, hogy a négykerekű szöcskét nyitott változatban is kiállítják.
Vagány,de nekem nem tűnik a képek és a videó alapján kényelmesnek ez a járgány.