Az AMG SUV, ami egy szupersportautó tudását hozza
Az akár 503 lóerős GLC 63-mal bővül az AMG palettája
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szupersportautós gyorsulást ígér legfrissebb SUV palettájához az AMG. A GT C idejét hozzák majd a New Yorkban debütáló GLC 63 modellek.
Három új modellel bővíti amúgy is nagy crossover palettáját a Mercedes-AMG. Még a New York-i Autószalon előtt bemutatkozott a GLC 63 sorozat, ami értelemszerűen a létező GLC 43 fölé érkezik tudásban. A GLC 63, GLC 63 Coupé és GLC 63 S Coupé modellek 4,0 literes biturbós V8-at kapnak, ami a két "alapmodell" esetében 469 lóerőt és 649 Nm nyomatékot teljesít majd, míg az S Coupé már 503 lóerőt és 700 Nm nyomatékot kap a motorterébe. Ezzel előbbi kettőnek 3,9 másodperc, míg a S-nek mindössze 3,7 másodperc szükséges a 0-100-as futáshoz. Csak viszonyításképpen: utóbbi házon belül megegyezik a GT C gyorsulási adatával.
A hajtás 9 fokozatú automatán keresztül jut a legfrissebb, nem állandó 4MATIC+ összkerékhajtáshoz. Az GLC 63 és GLC 63 Coupé még mechanikus hátsó sperr-diffit kap, míg az S Coupé már elektronikusat. Ahogy a szerényebb GLC 43-nál, itt is lesznek háromkamrás légrugók és adaptív lengéscsillapítók, hogy hétköznap is használható legyen csapatás után. A GLC 63 kiállása viszont jóval vadabb, többek között a nagyobb légbeömlőknek és első kötényeknek, a szélesebben terpesztő 19 colos felniknek (S esetében 20 col) és a nagyobb, már 4 kipufogóvéget rejtő diffúzornak köszönhetően. Aki kéttónusú fényezésre vágyik, annak opció az AMG Night package, ami fényes fekete elemekkel töri meg a fényezést. Az utastérben felszereltségtől függően lehet kézzel varrott MB-Tex bőrborítás vagy akár csapott aljú AMG kormány is. A még erősebb GLC sorozat a New York-i Autószalonon tartja világpremierjét, eladásait 2018-ban kezdheti.
városban még mindig betiltanám az 1.5 tonnánál nehezebb személygépjárműveket.
Értelmetlen hülyeség.