Tizennégy generációt kellett ahhoz várni, hogy megérkezzen pusztán villanyhajtású F-150
Nehéz elhinni, hogy egy F-150 emblémát hordó jármű ne lenne népszerű az Egyesült Államokban, lévén évtizedek óta ebből a típusból fogy a legtöbb. Az elektromos változat úgy fest, nem találta meg a megfelelő célközönséget, a platós modellek vásárlói jobban ragaszkodnak a hagyományos motorokhoz, ami egy, a michigani gyárból küldött levélből derül ki.
458 és 588 lóerős verzióban kínálják, a hatótáv 390 és 510 kilométer között változik
E szerint a F-150 Lightning összeszerelését a jövőben egyel kevesebb műszak végzi, a felszabadult kapacitást a hagyományos verziók összeszerelésére fordítják. Az mindenesetre nem jó jel, hogy a mindössze másfél éves modell iránti kereslet már most jelentősen csökkent. A Ford egyelőre nem ismerte el a modell népszerűtlenségét, az átszervezés okaként az ellátási láncok akadozását jelölte meg.
Még a "motorháztető" alá is tettek egy jókora csomagtartót, a 400 literes üreg 180 kilóval terhelhető
A gyártó pedig nagyon is hitt a modellben, a bevezetés után a gyártási kapacitást évi 150 ezerre növelte, az idei harmadik negyedévben viszont igen jelentős, közel 46%-os visszaesésről számolt be az elektromos pickupok piacán. Ezen még az sem segített, hogy egy csapással 10 ezer dollárt lecsaptak a vételárból, így most 50 ezer dollár, azaz 18 millió forint az indulóár. Azért elkeserednie nem kell a Fordnak, az F-széria továbbra is a legnagyobb számban eladott típus hazájában, illetve az olcsó Maverickből sem tudnak eleget gyártani.