Audit és BMW-t enne a konnektoros hibrid Mazda SUV
Új platformon, új hajtással érkezik a Mazda legújabb szabadidő-autója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem csak a hajtás új, hanem a padlólemez is: mutatjuk, hogy néz ki és mire képes papíron a márka európai történetében elsőként konnektoros hibridként érkező Mazda CX-60.
Íme a CX-60, a Mazda eddigi legerősebb közúti modellje
Elöl-hátul újragondolták a megszokott Kodo dizájnt a lámpatestekkel
4,75 méteres hosszához 1,68 méteres magasság társul, lényegesen nagyobb a CX-5-nél
Szélessége 1,89 méter, elölről kimondottan magas orrot és hangsúlyos hűtőrácsot, hátulról látványos, ám valószínűleg kamu kipufogóvégeket kapott
Beltere tágas, a műszerfal elnyújtott középső betétje tovább szélesíti a teret
Nyolcfokozatú automata váltóval és valódi, fizikai gombok hadseregével érkezik
Az autó hátulja is robusztus, nem csak méreteiből, dizájnjából adódóan is, felniket 18 és 20 col közt választhatunk majd rá
Közel 2,1 tonnás saját tömege ellenére 5,8 másodperc alatt gyorsul állórajtból 100 km/órára, végsebességét 200 km/h sebességnél korlátozták elektronikusan.
Ráadásul WLTP szerint 1,5 liter benzinnel beéri 100 kilométeren, így mindössze 33 g/km szén-dioxidot bocsát ki. Na persze tegyük hozzá, a teljes akkutöltés utáni első 100 kilométeren, ciklus szerint. Később 3,0 literes e-Skyactiv X benzinessel és 3,3 literes Skyactiv-D dízellel bővülhet a kínálat bizonyos piacokon, mindkét motor hathengeres és 48 voltos lágy hibrid rendszert kap, opcióként pedig i-Activ összkerékhajtással is kérhető lesz.Az újdonság egy teljesen új platformon érkezik, mondhatni, egy új korszak hírnöke
Audit és BMW-t enne? LOL 😀 Már ki is ***rta őket… 😀
Ha választani kellene,inkább ez kellene mint a németek.
Ez az autó és maga a Mazda is jobban sárba tiporhatja a német prémium triumvirátus szörnyszülötteit mint a Lexus ha az átrozsdásodás nem üti fel a fejét legalább az általános 12 év de inkábbminimum 15 év alatt.
Simán bármikor kellene Lexus helyett is föként a belső égésű technikai innovációi teszik nálam a csúcsra.
Sosem felejtem el mikor a trágya Audi trágya tudású mérnöke kijelentette a Skyactive-X- motorra hogy ez nem működhet :)))
Tavalyig Mazdám volt (CX-5), lehet, hogy jövőre újra lesz Mazdám.
A CX-60 tetszik, de a részletes felszereltségi adatokkal még adós a gyár/forgalmazó.
A német konkurenciának meg azért nem kell félnie, mert a schwábok többsége akkor is német kocsit vesz, ha rosszabbat kap a pénzéért.