Audis trükkel jön az új Lexus GS

CT-orral jön az új Lexus GS

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sok prémiumgyártó elsütötte már az egységes márkaarculatot, s e témában talán az Audi singelframe-hűtőmaszkja a legtalálóbb példa. Most a Lexus is csatlakozott, s a kompakt CT orrát tette az új GS limuzinra.

Mintegy egy hónapja teljes álcában tesztelték még a Nürburgringen az új Lexus GS-t, ám az autót borító fekete maszkírozás volt olyan tökéletes, hogy ne tudjunk meg részleteket az új nagyautóról. A hírek szerint az eddig csepegtetett infók után a részletekre már nem kell sokat várni, hiszen e hét végén, a kaliforniai Pebble Beach Concours d'Elegance-on, azaz autós seregszemlén mutatkozik majd be a vevőinek döntő részét nem titkoltan az Egyesült Államokból váró vadonatúj Lexus GS.
Formailag immár nem tartogat túl sok meglepetést a négyajtós, hiszen Kínában márka-embléma nélkül, de GS 350 felirattal már rajtakapta egy fotós. Ha utóbbi jelölés nem lenne az autón, akár még a CT nyújtott, négyajtósított verzióját is feltételezhetnénk, hiszen szemből nézve szinte teljesen egyezik a két Lexus újdonság megjelenése.
Korábban azonban a Lexus kifejezetten állította, hogy a CT csakis ötajtós lesz, így a képeken látható négyajtós biztosan az új GS, s abban sem lehet kételkedni, hogy a Lexus is erőteljesen egységes arculatra, azaz orr-kialakításokra törekszik. Kérdéses azonban, hogy valóban jó-e egy márkának, ha szemből, vagy pontosabban visszapillantó-tükörből megkülönböztethetetlenek a modelljei.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 12:26
    Permalink

    Egységes arculat? Talán az Audit kellene erről megkérdezni, mert ott aztán tényleg fogalma sincs az embernek, hogy melyik típust látja. Egyen forma, műszerfal szintén, csontig lerágott formaterv.

Vélemény, hozzászólás?