Átlépte az 1 milliós álomhatárt az eladott hibrid Hondák száma
1 milliónál több hibridet adott el a Honda
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
13 év kellett a jelentős mérföldkő eléréséhez, 1999-ben az első generációs Insight nyitotta meg a Honda hibridek sorát.
A Toyota idén májusban már a 4 milliomodik hibridautó eladását ünnepelte, így továbbra is egyértelmű vezető szerepük a kategóriában, de a piacra utánuk 2 évvel belépő, és az egymilliós darabszámot most szeptember végén elérő Hondának sincs oka szégyenkezésre. A Toyota 1997-ben jelentkezett először hibridhajtású busszal hazájában, őket 2 évvel követte a Honda Insight első generációja 1999 novemberében. A mostanra körülbelül 50 országban 8 különféle hibrid modellt kínáló Honda az egymilliós határ átlépéséről szóló sajtóközleményben nem mulasztja el megjegyezni, hogy a japán ciklus szerint mért 2,9 l/100 km-es átlagfogyasztásával az első Insight korának legtakarékosabb autója volt.
Teljesen egyetértek, ha érdekel nekem mi az állom motorom, akkor nézd meg az lpg-emeléses cikk kommentekben.
[i]“…de a piacra utánuk 2 évvel belépő, és az egymilliós darabszámot most szeptember végén elérő Hondának sincs oka szégyenkezésre”[/i]
Szerintem pedig van, sőt nem is kevés. A kétezres évek közepén a Honda még szinte fej-fej mellett haladt a Toyotával a hibridek piacán. 2007-ben, az utolsó aranyévben az USA-ban havi 5000-7000 db hibridet is eladtak havonta, pedig akkor csak 1 db modelljük a Civic hibrid változata volt kapható. Ma annak ellenére hogy több hibridjük is kapható (Civic, Insight, CR-Z), az eladásaik a töredére, néhány 100 db-ra zsugorodtak havonta ugyanott.
A rég elavult IMA rendszerüket erőltették a Toyota HSD-je ellenében, és csodálkoztak hogy katasztrofális vereséget szenvedtek. Több év alatt kemény munkával szinte teljesen súlytalanná váltak a hibrid piacon.
Elég nagy zavar van a Hondánál fejlesztések ügyében. 5 éve még a teljesen halott és abszolút zsákutca dízelek fejlesztéséről beszéltek, majd 2 évre rá ezt a vonalat nagyjából dobták (helyesen). A hidrogénes hülyeségük megint csak pénz és időpocsékolás, a tanulatlan és tudatlan tömegek parasztvakításán kívül semmire sem jó.
Ha igaz, hibrid fronton végre előállnak nemsokára valami újjal, ami remélhetőleg a béna-kacsa IMA-t meg fogja haladni, de rengeteg időt és piacot veszítettek a töketlenkedésükkel.
Szóval a leányzó fekvése eléggé más mint ahogyan azt az cikk sugallja.
Megverte ???
Hol ??? Mikor ???
Fuelos az a régi Insight, de fele akkora mint egy Prius.
Prius C-vel már összemérhető lenne, csak az erősebb jóval…
Én tudom, hogy verhetnék meg a Toyota Priust, mert Toyota Priusom van és lehetne jobb és egyszerűbb pár dolog. Tudnék mondani dolgokat miért ülnének át egy Honda hibridbe.