Első ránézésre semmi sem árulja el, hogy ez a Škoda a hagyományoshoz mérten mintegy másfélszer erősebb
Az újkori Superb az elmúlt 20 évben óriási sikereket hozott a Škodának. Különösen igaz ez a harmadik generációra, amelyből 2016-os bemutatása óta 860 ezret adtak el. A legfrissebb, negyedik nemzedék idén júniusban került a kereskedésekbe, viszont a brit képviselet mindenképpen tiszteletét szerette volna kifejezni a kifutó széria iránt, ezért a RE Performance csapatával "kicsit" átdolgoztak egy példányt.
A jobb menettulajdonságok miatt 50 milliméterrel lentebb engedték az autó hasmagasságát
A részletek mindig árulkodóbbak mint a nagy egész. A fékek természetesen már utólag kerültek beszerelésre
Az átalakítás kívülről nem túl látványos, de a közleményből kiderül, hogy a Škoda kifejezetten törekedett is erre. A L&K felszereltségi szinttel rendelkező modell a 2023-ban bemutatott Királyzöldben pompázik, amelyet III. Károly megkoronázása apropóján vezetett be a cseh márka Nagy-Britanniában.
Az utastérben is igyekeztek mindent érintetlenül hagyni
A hivatalos nevén Sleeper kivitel a motortérben különbözik leginkább a széria többi tagjától. Az újonnan beépített turbóval, valamint az átdolgozott üzemanyagrendszerrel a 2,0 literes, négyhengeres benzinmotor teljesítménye 276 lóról 470-re ugrott, míg a forgatónyomaték a gyári 350-ről 661 newtonméterre. Az összkerékhajtású Superb hétfokozatú DSG váltóval rendelkezik.
Csupán ez az egy készült az egész világon, minden bizonnyal valamelyik Škoda múzeumban talál majd otthonra