Átalakítható tetővel érkezett a Dallara sportkocsija
Itt az első utcai Dallara, lehet kabrió, targa és speedster is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A versenyautókat gyártó Dallara első utcai sportautója megérkezett. A technika ígéretes, a karosszéria pedig olyan komplex, hogy mindenki úgy alakítja, ahogy szeretné.
A neves versenyautógyártó Dallara már egy éve lebegteti, hogy utcai autóval készülnek. Ismeretlen terep ez számukra, de kidolgozták a megfelelő karosszériát és technikát ahhoz, hogy utcán is használható versenyautót építsenek. A külső nagyon hasonlít a pálya versenyautókra, főleg szélvédő nélküli speedsterként. Így ugyanis még ajtók sincsenek, úgy kell bemászni, de ami a legérdekesebb, hogy többféle fazont alakíthatunk ki belőle. A moduláris karosszériához vehetünk szélvédőt és ajtókat is, így targatetős kabrió, vagy kupé is lehet belőle, bár a felfelé nyíló ajtókkal a kiszállás már kicsit bajos lehet.
A belső versenyautósan puritán, ám amit lehet, azt szépen Alcantarával borították. Az ülések kialakítása rendkívül érdekes, a háttámla egyben a csomagtérfedél, ide fér például egy-egy bukósisak. A Dallara Stradale (olaszul utca) technikája is elég meggyőző. A motort a Fordtól vásárolják, a Mustangban és a Focus RS-ben is megtalálható, 2,3-as EcoBoossttal szerelik. A Dallara 400 lóerőre húzta a turbós négyhengerest, ami a kocsi 885 kilós önsúlyával kombinálva komoly menetteljesítményt ad. 100 km/h-ra 3,25 másodperc alatt gyorsít, végsebessége 280 km/h, 100 és 200 között pedig csak 8,5 másodperc telik el. Van opcionális hátsó szárny is, ami 820 kilónyi leszorítóerőt képes termelni.