Átadta Volkswagen Scirocco nyereményautóját az AMTS
Minden eddigi rekordot megdöntött az Autó, Motor és Tuning Show
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A korábbiaknál nagyobb területen, több kiállítóval, több látogatóval és már-már hagyományosan nyereményautó-átadással zárt idén az AMTS.
Idén (is) minden korábbi rekordját megdöntötte a március 20-22. között tartott Autó, Motor és Tuning Show. A Hungexpo területén hét pavilonban és jelentős külső területen, összesen 100 000 m2-en felsorakoztatott több mint 250 önálló kiállító felhozatalában csaknem 2000 járművet csodálhattak meg a látogatók, mindezt 10 önálló rendezvény keretein belül, egyetlen belépőjegy megvásárlásával. Nem meglepő, hogy rekordszámú nézősereg, 53 ezer látogató zarándokolt az AMTS-re. Közülük a legszerencsésebb idén is egy autót, nem is akármilyet, az egy évvel korábban, a kiállítás három napja alatt épült Volkswagen Sciroccót nyerte meg.
Utóbbira minden - teljes árú belépőt vásárló és a nyereményjátékra regisztráló - látogatónak volt esélye. Egy mindössze 24 éves, még jogosítvánnyal sem rendelkező fiatalember, Jordán András nevét húzták ki a sorsoláskor. Mint azt a nyereményautó átadásán András kérdésünkre elmondta, az autót megtartja, most már legalább kapott egy löketet, hogy megtanuljon vezetni. A Scirocco persze különös óvatosságot igényel, hiszen egy ültetett, de az átadás előtt közel a gyárira emelt futóművű, egyedi első lökhárítókkal és Rieger küszöbspoilerekkel, 19 colos AEZ felnikkel, 235/35-ös Federal Evo abroncsokkal szerelt autóról van szó (további részletek róla, videó az építésről itt). A parkolást talán nem ezzel a legjobb tanulni, bár tolatóradar például segíti a sofőrt. A gyárilag 160 lóerős 1.4 TSI motor teljesítményét az MTM teljesítmény-optimalizálása 210 lóerőre emelte, a Proex kipufogó hangja pedig karakteresebb a gyáriénál. András egy barátjával érkezett az átadásra, s mint elmondta, bőven vannak jelentkezők, akik zárt helyen tárolják a Sciroccót, amíg nem tanul meg vezetni. Élvezni való persze addig is van: a multimédiás rendszer nem csak navigációt és kihangosítót, igencsak tisztességes teljesítményű DVD-s hangrendszert is ad, így a tuning Scirocco négy kerékre állított hifi-szoborként sem rossz.
Micsoda büntetés ez, ha a csávó tegnap még a neten fosvágenezett és a japán autók felsőbbrendűségét hirdette.
Pont a legjobb kezdőautó 210 lóval egy komoly, félrefordított sapkás, friss jogsis fiatalembernek. Abban reménykedem, hogy nem fog kiirtani vele egy papír-Swiftes családot. 😀