Teljesen új lökhárítót kapott az 5008 is
Bármennyire is tűnik ma is frissnek és ropogósnak a 3008 és 5008 páros, ideje volt a frissítésnek. A
kisebbik 3008 után most a nagytesó is megmutatta új arcát, nagyon hasonló módon frissült az 5008 is. Teljesen átalakult a lökhárító és az első fényszórók formája. Keret nélküli hűtőmaszkot kapott, ami látszólag az autó teljes orrát elfoglalja. Az aprólékos rácsozás két oldalán ledes fényszórókat láthatunk, melyek kanyarfényként is képesek üzemelni. A rácsban elrejtve a kategória egyik különlegességét, egy hőkamerát is találunk, az 508 után már a Peugeot SUV modelljeiben is elérhető lesz. Hátulról kevésbé észrevehető a változás, de újak például a lámpák és teljesen ledesek, beleértve az irányjelzőt és a tolatólámpát is.
Ledes fényszórók érkeztek előre és hátra is, a rácsban az embléma fölött éjjellátó kamera is helyet kaphat
Újak a kijelzők és a fekete bőr helyett már vörös Nappa bőrkárpitozású is lehet
Fényezéseinek árnyalatai között is találunk újakat, ahogy az utastérben is. Elérhető lesz mostantól műanyag és fa helyett Alcantara betétes műszerfal, valamint az 508-ban bemutatkozott vörös Nappa bőrkárpitozás is. Multimédia terén megérkezett a legfrissebb, 10,25 colos érintőkijelző az i-Cockpit pult tetejére és a műszeregység is a legfrissebb 12,3 colos kijelző. Vezetéstámogatói között araszolófunkciós adaptív tempomat és új, a korábbinál hatékonyabb sávtartó is szerepel. Motorkínálata nem változik, 1,2-es háromhengeres turbós benzines mellett 1,5-ös és 2,0 literes dízelmotorok szerepelnek majd a friss 5008-ban is, a hibrid rendszer alkalmazásáról egyelőre nincs szó a hétüléses Peugeot-ban.
Motorkínálata nem változik, a hibrid érkezéséről egyelőre nincs szó