Húsz colos felnik feszülnek a Suprán, elöl 255, hátul 295 milliméter szélesek az abroncsok
A negyedik generációs Toyota Supra a világ egyik legjobban tuningolható motorjával készült, a sorhatos blokkból a gyári teljesítmény hat-nyolcszorosa is kicsalogatható, ami szám szerint már bőven ezer lóerő feletti teljesítményt jelent. A jelenleg futó széria még viszonylag friss, 2019 tavaszán indult a gyártás, de a tuningpiac már felfedezte a típust, a német Manhart a második tuningolt Supráját mutatja be.
Az 550 lóerő eléréshez nem volt elég a motorvezérlő átprogramozása. Vajon ez a széria is meghódítja az 1000 lóerő fölötti tartományt?
Már az első verzió is bőven túlszárnyalta a gyári konfigurációt, ott 450 lóerőre bővült a gyárilag 340 tagú ménes, a félezer newtonméter nyomaték 650-re kúszott fel. Ez csak amolyan első lépésnek tekinthető, csupán a motorvezérlő módosításával érték el a nagyobb teljesítményt. A második szint már 550 lóerőt mozgósít, amihez nem elég a motorvezérlő újraírása. A tuningolt sportkocsiba új turbófeltöltőt, új hűtőt és szénszálból készült szívórendszert is beépítettek. A teljesen új kipufogórendszerből kimaradt a katalizátor, de ha az ügyfél kéri, akkor felár ellenében megkapja a tisztító berendezést.
A fékekhez és a beltérhez nem nyúltak, persze felár ellenében szívesen megvalósítják a megrendelő elképzelését
A látványos szín mellett az első légterelő, a küszöbtoldat és az ültetés dobja fel a külsőt. A fekvőrendőrökkel folytatott küzdelemhez jól jön az állítható KW futómű, de a bevállalósabbak kérhetnek fix magasságot is. Érdekesség, hogy az autó gyorsulását nem árulta el a műhely, pedig egy ilyen kaliberű négykerekűnél fontos adat, hogy a vevő mennyivel kevesebb másodpercet kap a pénzéért. A gyári 4,3 másodperc is egészen fickós, a közel kétszáz lóerő plusz nagy valószínűséggel hármassal kezdődő gyorsulási értékkel ruházza fel a vérbeli, „huszonnégy karátos" sportkocsit.
A gyorsulási adatot nem hozták nyilvánosságra, gyári állapotban 4,3 másodpercig tart a sprint százig