Most nem csak a megszokás miatt érdemes az üzemanyagárakkal kezdeni: a hét legolvasottabb cikke volt a szerdai, már mindenkit érintő árváltozás
Eltelt egy újabb hét, így ismét jelentkezünk a legfontosabb anyagokkal, amelyekről nem éri meg lemaradnod. Ilyen volt többek között a szerdai üzemanyagár-változás is, amely nem meglepő módon a megszokottnál is nagyobb érdeklődésre tartott számot.
A benzin nagykereskedelmi ára 20 forinttal, a gázolajé 15 forinttal csökkent szerdán, péntekre viszont
már csak a benzin ára mérséklődött 7 forinttal.
Az MG ZS alapverziója is megmutatta magát a héten: jutányos ára mellett rengeteg más pozitívummal is szolgált
Történt viszont más is a héten, már rögtön hétfőn megmozgatta az olvasóink fantáziáját az egyik, ha nem a legjobb ár-érték aránnyal rendelkező új SUV, az MG ZS 1,5 literes szívómotorral szerelt változata, amelynek tesztjét
ide kattintva olvashatod el. Ezt követte a BMW új elektromos SUV-jának legerősebb változata, amely az árskála ellentétes végén foglal helyet: ha kíváncsi vagy, hogy megéri-e a tízmilliókat, akkor
ide kattintva tudhatsz meg róla többet.
A hatalmas M-es villany-SUV sem maradhat ki a listáról, főleg, hogy 2,5 tonna feletti saját tömege ellenére 3,8 másodperc alatt futja meg állórajtból a 100 km/órát
Az elmúlt napokban arról is beszámoltunk, hogy a győri Audi gyártósor egy új modellel bővül majd, ráadásul olyannal, aminek nem lesz négy karika az orrán. Az említett modell nem más, mint a Cupra Terramar, amit már meg is mutattak az üzem dolgozóinak.
A részletekről ide kattintva olvashatsz bővebben.
A győri dolgozók már láthatták élőben is a Cupra Terramart, amely megannyi Audi modell mellett szintén nálunk készül majd
Használtautó fronton az első zöld rendszámos Toyota Priusról olvashattatok a héten, amely Magyarországon ritkaságszámba megy, ám Nyugat-Európában sokan vették meg a felára ellenére is. Mára a modell elmúlt 10 éves, így a használtautó-importnak köszönhetően egyre gyarapszik a számuk itthon, Hollandiából érkezett az a példány is, amit mi első hazájában próbáltunk ki, de vásárlója már több mint 2500 kilométer használat tapasztalatát osztotta meg. Ha kíváncsiak vagytok, hogy megéri-e behozni egyet, akkor
ide kattintva olvashatjátok a használttesztjét.
A Toyota Priusnál aligha akad ismertebb név a környezetbarát autók listáján: kiderült, hogy mire képes tízévesen első konnektoros hibrid változata
A hét egyik legérdekesebb sztorijában megnéztük, hogy mennyibe kerültek a legnépszerűbb új autók 10 évvel ezelőtt. Ha az egész eheti gyűjteményből csak egyetlen cikkre kattintasz át és olvasod el, akkor
azt javaslom, hogy ez legyen az, mert valóban meglepőek az árkülönbségek.
Szomorú valóság-hidegzuhany a népszerű új autók 10 évvel ezelőtti áraival foglalkozó gyűjtemény
A szomorú múltidézés után jöjjenek a jelen hírei: kiderült, hogy mennyire pörgeti meg a román villanyautó piacot
az idén már elérhető 3,3 millió forintnak megfelelő mértékű támogatás, illetve szó volt arról is, hogy három innovatív burkolatfelújítási technológiával kísérletezik a Magyar Közút, amellyel
a javított utak minősége és élettartama is megnőhet. Átvették továbbá
új szolgálati autójukat a budaörsi sürgősségi mentőszolgálat munkatársai is, illetve megnőtt egy népszerű Opel villanyautó, a Mokka ereje és hatótávolsága is
a legújabb frissítéssel.
Nálunk nincs, de a románoknál van villanyautó-támogatás, látszik is a piacon
Itthon új útfelújítási módszerekről és egy még újabb mentőorvosi autóról olvashattunk
Az Opel Mokka hatótávja is megnőtt
Valóban nem szabad tehát a múltban ragadni, de az autósvilág jelenlegi tempóját elnézve még a jelenben sem ajánlott, a héten éppen ezért rengeteg hírünk foglalkozott a jövővel. Először arról esett szó, hogy
a Porsche Hungária szerint mikorra állhat helyre az újautó-piac, majd szóba került, hogy
eltörölhetik a zöld rendszámos autók ingyenes parkolását Budapesten, persze csak addig, amíg ki nem derült, hogy
biztonságban vannak a környezetbarát autóval ingyen parkolók.
Az újautó-piac helyreállása és a zöld rendszámmal járó előnyök megszűnésének pletykája is téma volt
Az autógyártók sem tétlenkedtek, már ami a jövőt illeti:
a Peugeot egy a márka értékeit egy autóba tömörítő koncepciót villantott meg, míg két keleti gyártó is kijelentette, hogy a sportos modellekben megtartaná a belsőégésű motorokat, ameddig csak lehet. A Hyundai ehhez rögtön hozzátette azt is, hogy
biztosan belsőégésű motorral érkezik az új Hyundai Elantra N, a Toyotánál pedig
"csak" kijelentették, hogy nem terveznek elektromos sportmodelleket, a jövőt pedig az alternatív üzemanyagok jelentik,
lásd itt.
A Peugeot egy érdekes koncepció részleteit mutatta meg
A Hyundai és a Toyota továbbra is hisz a belsőégésű motoros sportmodellekben
Hétvégére azonban viszonylag távolra eveztünk a sportmodellektől, könnyed, szombati kikapcsolódás gyanánt megnéztük, hogy mit bír az összkerék-hajtással is rendelhető Suzuki Vitara a nehezebb helyzetekben. A főként aszfaltra tervezett SUV-nak így hétköznapi téligumikon kellett kiállnia a téli időjárásban a földutakat, ám még a mély sárból is gond nélkül kikeveredett. Ha kíváncsiak vagytok, hogy miként működik és mi egyebet tud még a magyar újautó-vásárlók egykori kedvence az AllGrip összkerék-hajtással, akkor
ide kattintva járhattok utána.
A komolyabb sártenger sem jelentett problémát az összkerék-meghajtásos Suzuki Vitarának