Te is kisorolnál, ha ez az Audi közeledne 240 km/órával a visszapillantódban az Autobahnon, nemde?
A legnagyobb forgalomban is sikerült megközelítenie a 240 km/órás végsebességét az Audi 4,7 méteres SUV-jának. A forgalom többi résztvevője ugyanis szinte menekült a hatalmas hűtőrács és a négy karika elől, ám még így sem tudta a teljes potenciálját szabadjára engedni a 265 lóerős, de mindössze 2,0 literes, négyhengeres benzinmotor. Sajnos már a német autópálya sem az igazi, ha száguldozásról van szó,
erről már egy korábbi cikkünkben részletesebben is írtunk. Láthatóan nem romlik azonban a prémiummodellek kiemelkedő teljesítménye, az alábbi videón látható Q5 is mindösszesen 6,1 másodperc alatt gyorsul állórajtból 100 km/órára, üresen 1,8 tonnás tömege ellenére.
Az M1-es autópályán is így menne?
Érdekes, hogy nem volt leállósáv a videón (egy rövid szakasz kivételével). Ezt Magyarországon is bevezethetnék.
Ez a cikk olyan ostoba hogy már fáj. Tele van a tipikus K-Európai kretén agresszióval. Az Autobahn nem erről szól, hanem arról hogy eljuss A-ból B-be, hatékonyan (azaz gyorsan). Senki sem “menekül” a kamerás autó elől, hanem segíti és betartja a jobbra tarts előírást. Amit normálisan mindenkinek kell, és tőlünk nyugatabbra többet is büntetik mint a gyorshajtást. Aki ismeri a németek gondolkodását, ők valahogy sokkal szociálisabbak és az igazi német valahogy sokkal inkább rendszerben gondolkodik, és el is várja hogy a többiek is tekintettel legyenek a forgalomra.
Ráadásul a Q5 egy átlagos tömegautó, mint nálunk a Vitara. Egy sima 2.0 dízel is erőlködés nélkül viszi a 220-at, viszont 180 felett már más felelősségi szabályok, ezt nem is árt tudni. Semmi mágikus nincs ebben a videóban, azon felül hogy a német pályán is kilóg aki 200 fölé megy.
Ha valaki komolyan meg akarja mutatni hogy mit tud az kimegy a Nürburgringre a tourist day-en, ott gyorsan kiderül ha kevesebb az ember mint az autója 🙂 .
Igen a bohócok főnöke maximum.
Én személy szerint és szerintem sokan mások (értelmesebbek) megvetik az ilyen főként német sztárolásokat, mikor minden okosabb ember tudja már hogy az ilyen autókra még egyszer legalább az árát rákölti az aki 2-300 ezer km futás felett használja.
Érdekes ha veszel egy nem német autót kivéve pár kivétellel miért van az hogyakár töredék áron fenntartod, és szinte csak a hagyományosan kopó fogyó alkatrészekre költesz.
Nem baj, az elektromos korszakban lemaradnak a németek, ha legalább a középmezőnybe nem tornázzák fel magukat.
A nagyrészt szaros magyar autósújságírás még mindig német segget nyal ahogy látom a címben tiltsatok, töröljetek csak.